Day 6-關西自駕遊 17年10月5日-悠閒大阪

早晨~ 又到最後一日啦~  

房間咁舒服~ 訓耐D先食早餐~
餐廳都幾多人咖
果然係大阪~ 都幾好食咖~
個南瓜沙律超級好食!!!
即切燒火腿
我最中意酸水草
依家都好少食奄列~ 成日食完佢已經飽晒~
食埋佢地~ 真係飽飽飽
 下次再去大阪我一定會儲多D分再換~
 
返到去影下間房
原來間房係有2個洗手間~ 佢係門口隔離~ 昨晚都無為意~
床頭秋色~ 
食飽飽睇陣電視
今日多雲都OK
住呢到行去心齋橋好近~
11點我就落街去藥妝買野~ 呀媽留向房繼續嘆~
早上真係小車好多
架車可以泊到 下午1點~ 
快手去藥妝買左萬幾 ¥
仲有同朋友買電子煙時先知...電子煙原來都係用煙草...
11點幾就叫呀媽已心急羅駛野去大堂等我~ 退房後我地推行李去車到~
HELLO~ 難波 & BYE BYE~
12點幾去左 有 BIG CAMERA 既 Q'S MALL~ 我個商場呀~
因為我有野要來買所以安心泊架車向到
入去行個圈無野岩
搵到你啦~
搵到我要買既野~ 買左佢泊3個半小時都唔係問題啦~
買完野去附近行下
今日實在有D熱...
WOW~ 好多一家大細向到~
有間產物館~ 第一次食~ 真係好滑~ 好CREAM~~  個筒真係好勁牛油~
本來係打算行去通天閣...但太熱同有D遠就放棄左~ 行返去 Q'S MALL
 好吸引呀~
 永遠便利店最貴~ 但最齊全~
由於呀媽唔願行~ 我又怕怕地塞車4點就去到機場附近入油
準備入機場
4點20分就放底呀媽向機場出境~ 20"+24"+29" 唔怕無位放野~
呢個車尾箱係裝得晒佢地3個~
今次6天好輕鬆~ 只係行左 894KM~
由於好多人還車~ 剛好有職員收完車就指我泊埋一邊~
 個職員CHECK 完車話OKOK~ 咁我就走啦~
好~  重點來啦!!! 由於我都係第一次租用 ETC卡...佢個 ETC卡係收到好埋...
向乘客位果邊...所以我係完全忘記左...咁就離開左啦...
最後係返到香港...一直等都無人搵我比 ETC 路費...拿...我真係無心走數...
佢又真係無 EMAIL 叫我比錢...我前排都有用我 EMAIL 同人租完車~ 都無叫佢比錢~ 哈哈
一個人興興鬆鬆行返去~
仲有成3個鐘~ 時間充足~ 去寄行李先~ 咁努力先得 45.6KG~
 有時間~ 食舊雞啦~
之後仲有時間~ 又食!!!
6日咁又玩完 LU~
上到飛機又食~ 哈哈
今朝買~
機場買
唔好學...電子煙都係煙草來咖...
今次最揼本買左呢個美容機...6萬幾YEN咖

沒有留言:

張貼留言