DAY 1A-釜山統營大邱自駕遊-17年12月30日-釜山SPALAND

 收工回家~ 沖個涼~ 執埋行李同呀媽一齊去機場~ 今次6人同遊一齊去貴賓室食下飲下~

 今次個機票係買咖~ 8月時買 唔駛 $2000  
唉!!! 又訓唔著羅! 因為食到好飽都無要飛機餐~ KE呢架機真係幾迫~ 快運舒服過佢 
 6個人當然要訂接送啦 $390 ~ 一出去有司機舉牌~   
分3架的士其實都差不多錢~ 
 認下路~ 過2日到我揸~ 
酒店放好行李打的去 SPA LAND
  9點前入入場平D 13000WON/位~
其實一落機就想包車來呢度,但我地成六個行李~我唔肯定可唔可以寄存,所以都係先去酒店安全啲,不過後來我都見到有幾個行李放向LOBBY~下次都可以向機場直接來~
一直都知呢間係比較靚
我都唔記得咗自己有冇沖涼!  換好衫就出去搵團友
有一位唔食放低佢去休息區~ 我地就食野先~拌飯
海鮮大醬湯
鮑魚海鮮大醬湯  ,D鮑魚差D搵唔到
我叫菜乾湯
佢哋咁早已經飲啤酒~韓國第一餐!
之後都去訓左兩三個鐘~ 
12點8到我地就走啦~
之後就當然去百貨公司行下啦
一行就緊係行野食果層~好似去咗日本羅!
呢個泡芙超多綠茶醬~好脆!!~又唔係好甜~好味道!! 好似2600WON 
朋友買嘅超大杯
香港好貴嘅雪糕~朋友請我食過一次⋯⋯太貴啦
平香港一半有多 3500WON
食完果兩個甜品已經飽啦~ 仲見到 IG 好多人影既甜品~

之後行下高級超市~
呢個超抵!!!成盒都係70幾蚊
好大隻架
又係食
行咗一小時就返酒店
搭地鐵返酒店羅房

沒有留言:

張貼留言