DAY 2A-東京2天快閃-18年1月28日-天ぷらめし 金子半之助

 酒店可以遲2小時 CHECK OUT~ 我都係 12點幾就退房啦~

出酒店門口~ 剛好見到有巴士去新宿西口~ 即時上車~ 唔駛行嘛~ 車入面都有哥斯拉~
 搭車去品川好辛苦先搵到個 LOCKER 鎖起D行李~ 無散銀...買個飯團順手換銀仔~
 一陣會去睇個小型花 SHOW 去左 新日本橋
 嘩~ 好多人排隊呀~ 
搭車見到呢間有成4.2分~  天ぷらめし 金子半之助
 我 一定食最貴~ HAHA~ 都係 ¥1380
 意外地排左 1粒鐘...我真係去快閃??  
 日本人其實真係好誇張~ 對自己幾有信心先會咁 OPEN 比客人睇住佢整野食!!!
 有3款漬物任夾~ 應該係尤魚~ 蘿蔔同牛蒡~  個牛蒡超好食!!!
 佢幾好~ 唔會一次過上晒比你~ 樣樣都即炸~ 即放上你盤~ 先有天婦羅雞蛋~ 舞茸~ 穴子!!!
天婦羅雞蛋~ 簡直 AMAZING ~ 好好好食~ 
夠晒霸氣既穴子~
 第二輪~ 南瓜~ 蝦~ 魚~ 雞~ 仲有個碎尤魚~
 本身仲有個青椒...我問佢可唔可以換佢問話唔得之後比都無比我~ 哈哈
向日本食咁多先 ¥1380 真係好味~ 

沒有留言:

張貼留言