DAY 2C-釜山統營大邱自駕遊-17年12月31日-Apeach Cafe

離開樂天就行去最旺既光復路~ 比團友睇下有無衫買~
好熱鬧~
路過~ 實在有D吸引~
 
行下行下去到我要去既地方啦~
超級多人~ 要行3層樓
好 PINK 呀~~~ 遠遠見到古古惑惑既桃子小姐
一定要飲啦!!!
我地6個人~ 要自己搵位~ 搵到位即時去影下相
佢個樣真係好黑人憎!!!
買好野~ 等震啦
6個人 4萬幾WON~ 3百幾蚊 TEA一TEA
仲有枝樽裝野飲無影~ 佢D野飲我覺得唔算貴 ~ 反而蛋糕我覺得唔平
呢杯其實好抵飲~ 5500WON~ 好士多啤梨味~
最貴係佢 6500WON~ 都幾好食既~ CUP CAKE 咁 入面有果醬~
呢個杯墊自己任羅~ 好 KAWAII!
佢真係好似沖緊涼咁~ 哈
只係釜山先有  Apeach Cafe~ 去釜山時記住去下~
呢個係柚子味~ 如果唔係咁貴我都會買埋食下既~

沒有留言:

張貼留言