DAY 3B-釜山統營大邱自駕遊-18年1月1日-統營

去到統營超多車!好難先搵到個位泊~ 落車冇幾耐已經見到好多蠔~
啲蠔真係一扎扎咁買
統營我都係第一次來~ 統營蠔759都有得買咖~ 去統營好多人都係去食海鮮啦~ 
超級多人啊~ 但呢度唔似我見人食海鮮嗰度~
韓國人劏魚真係好叻~ 我媽好中意食好細條D魚~ 佢以前第一次見人劏我諗佢好想拜師~
成條大街都買呢個炸波波
係呢度啦~ 見人食海鮮就係呢度~
行到入去我哋都無從入手~ 後來搵到間有位坐嘅餐廳就入咗去啦~
入到去雞同鴨講~ 指左我出門口揀海鮮
佢地啲蠔就係咁樣一包包 一萬WON一包
餐廳出邊唔係太多海鮮揀~ 是但買咗三樣同過隔離到買咗螄蚶~
個包蠔上台就係咁樣一大碟~ 生咖無煮過~
一萬WON真係超多粒~ 唔好比佢個樣嚇親~ 其實係好好食~好爽好甜!
我無記錯刺身叫池魚~ 25000WON 佢話好食就買咗~ 刺身佢地真係切得比較求其~ 幾爽~
叫咗一個辣~ 一個唔辣嘅魚骨鍋滾下~ 生蠔都係生食好味啲~
佢竟然無得叫加個公仔麵加落鍋到~ 只有叫一碗煮好左公仔麵~ 咁我哋就冇叫到啦
呢隻迷你扇貝好好食喎~超級甜啊~ 又係一萬WON
螄蚶係最嘛嘛~ 又係一萬WON~
今餐煮加酒水加海鮮6位一共 108000WON
岩先我地行街買~ 順手洗埋一陣食~ 好大粒咖~ 
回程睇下仲有咩買啦~ 有好多魚干~ 蝦平~ 紫菜
周圍都一箱箱蠔比你買走
統營真係一個魚港
走時仲要經岩岩行條街...慢慢塞啦

沒有留言:

張貼留言