DAY 3D-釜山統營大邱自駕遊-18年1月1日- 釜山 illumia 賽馬公園


 
 釜山 illumia慶南賽馬公園(부산경남경마공원) 
離開統營揸車返釜山去下一個景點~ GPS老點左我去市區~最後成三個鐘先去到~

入場費 12000WON x 6
入去先行條發光隧道~
入面地方太大有啲空曠~ 全部都要行架
七點幾團友要食飯~ 地方咁大先去搵野食再慢慢行!

如果想食得飽應該主要得呢間

入面都無咩選擇,基本上我地每款都叫左樣
再叫~ 6個人加埋食左 43500won
之後就周圍行啦
首先入邊真係好大
大家食飽當散步~ 睇相有冇覺得好遠
有啲都幾特別
好彩今日無乜風~
呢啲係一定要影嘅
呢個都唔錯
呢個簡直迷幻
佢地方太大~ 所以你都唔會覺得有好多人囉!
呢啲隧道我覺得係唔錯
呢個都好特別
好似玻璃球
以前見過嘅玫瑰花
之後仲要行返去另一邊好遠咖
呢個類似新加坡嘅噴水投影SHOW
我地由心型果邊行過去~ 真係大到爆炸!一路行一路睇⋯⋯ 最清楚就係呢個心心
呢度RUNNING MAN 都有來過
呢條路我覺得幾浪漫
終於行到去
好可惜前面一路都有人~ 係咁以影一張算
應該行到最後範圍
我真係覺得好靚架
呢個真係夠晒大規模啊
啲燈仲會轉顏色架
一大片
靚啊
又轉色
呢到我覺得係全晚最靚~
 終於來左一次呢啲發光地方
9點幾走啦~返酒店啦~

沒有留言:

張貼留言