DAY 2-新加坡澳洲自駕遊-18年2月16日

上機太飽都唔駛食野~向飛機訓下就去到澳洲~ 

早餐竟然係蛋糕加麵包~ 我唔中意食蛋糕羅!
入境都好順利~ 依家有自助入境都好方便~ 之後出市區啦~
 skybus 上網買左 來回 AUS$34 一位
搭 SKYBUS 落車行一陣就係 APARTMENT~
上網訂左2晚 APARTMENT~ 去到大廈見到個職員~
但佢話未有鎖匙同我地睇住行李叫我地去行下先
咁我地當然去附近超市行下先
行左一陣先返去羅鎖匙~ 
之後我地行去 維多利亞市場
不過3點幾好多已經收晒
最後就係搵返先前食過間熱狗~ 3隻 AUS$24
食完無野行就走啦~
之後順手行左去維多利亞州立圖書館
我D團友對行入去係零興趣...我唯有自己入啦~
上次無入去~ 今次入返去
都好多人入去參觀~ 不過唔好嘈住人呀
睇一睇就走啦~ 
之後去搭免費電車~ 熱熱地~ 搖搖下大家最尾都訓著晒~ 哈哈
訓飽去超市買今晚野食~ 再去酒舖買野~ 仲見到朋友叫我買既鳥結糖
去到澳洲一定要食羊啦! 平香港好多羅~
仲有條法包
呢個豬肉好韓國 FEEL~ 好味道
今日呢餐我煮左8成啦~ 早食早休息~
屋外露台風景~ 晚上8點半天都未黑~

沒有留言:

張貼留言