DAY 5C-新加坡澳洲自駕遊-18年2月19日-Bruny Island

開車睇路牌見有 HONEY 賣~ 轉入去睇下~

HELLO~
間店真係好迷你~ 試左少少~ 買左少少~ 
之後又去食啦~ 
Bruny Island Cheese Company  同 Bruny Island Cheese Co. 開埋一齊~
佢地真係唔平咖
澳洲係好多HOMEMADE 野~ 不過D價錢真係睇下算
賣自家製啤酒~ 野飲 B小姐後來買~
我就叫左2個野食~ 食下~坐下~ 休息下~ 澳洲好多時都用到 APPLE PAY~ GOOD!
B小姐, C嬸嬸飲呢D~ 我都唔知幾錢
我其實都唔中意飲酒~ 揸車更加唔可以飲酒~ 飲下呢 D Elderflower Sparkling - Trad
叫左 2樣野扮下慢活~  AUD38 咖啦~  麵包脆卜卜好食~ 仲係自己焗~  
右面多士加左超多野落去焗~ VERY GOOD~
有位型叔向到焗麵面~ 夠晒新鮮~
好多亞洲人~ 都有好多西人~  我地向到坐左成個鐘有多~ 我已經覺得好慢活啦~ 哈哈
Bruny Island 揸遠 D係仲有其他景點~ 不過景呢D野周圍都差不多我地就走人啦~
好順利搭呢班船最後一架車上船~ 有D運仔呀~
今次我就落車行下
走時幾好天
上返車 B小姐已經訓左...我地3個自拍下啦~ HAHA
十幾分鐘又準備上岸啦~ 

沒有留言:

張貼留言