DAY 7E-新加坡澳洲自駕遊-18年2月21日-Penguin/Lillico Penguin Viewing Platform

8點前去到今晚獨立屋~ EMAIL比左密碼自己入屋就可以~所以幾點到都無問題~

一入到屋真係嘩~嘩~聲!
好彩向呢到就有機會見到企鵝~ 但晚上全黑羅~要有紅燈搵企鵝先得!
好齊存~咩都有~ 茶包有超多款!
仲有生果
5星級的家~
間屋有3間房~5張床~我可以一個人霸張大床~ 同酒店一樣擺法!
仲有後花園~ 嘩
間屋過條馬路就係沙灘
仲有晚霞睇~
仲有條火車軌
$12XX 晚真係抵到爛~
之後準備煮飯時屋主來探下我地~打個招呼~仲介紹我地揸車去睇企鵝~
因為我怕晚上黑嘛嘛揸車好易撞到動物⋯⋯所以一直無打算去!
不過屋主話唔會~ 咁我地飯都唔食就又出動啦~
我睇係另一個地方~ 屋主介紹左呢到~揸架車去到就睇得 Lillico Penguin Viewing Platform
呢到因為唔駛錢所以唔會好似要比錢果D見到佢地排晒隊出來~
全部都真係野生企鵝自己行來行去~ 果到有2位好偉大義工揸住紅燈照住企鵝比人睇~
仲有你問佢問題佢都好樂意解答~但記得影相千萬唔可以開閃光燈⋯⋯企鵝會盲咖
睇完企鵝十點到返到去~要食野啦!今日買隻雞~成隻都係AUD7.9
10點半開餐~OK啦~哈哈
我買左盒又平又好好食牛扒~ beef oyster blade 又爽又淋~好好味!
食完仲食左呢盒好好味好滑既乳酪~真係好好味

沒有留言:

張貼留言