DAY 9B-新加坡澳洲自駕遊-18年2月23日-悉尼

2點見到陸地啦~

來到悉尼幾好天~
內陸機好快羅好行李就走得

搭一程好貴既火車~ AUD18.5一位!!! 因上網睇悉尼泊車貴到顛唔係都想揸車~
Circular Quay站
我地向 Wynyard Station 落
悉尼住宿係最貴~方便D仲貴~訂左2晚屋全程最貴~ 屋主算係咁,包埋呢D比我地
一去到有冷氣涼好舒服~ 4張床
屋有露台~ 住向呢到好方便~ 
之後落街行啦~
行緊去唐人街買野
我地去唐人街買鮑魚味果仁
今年狗年~ 有兩大隻狗狗
之後行埋去 Paddy's Market Haymarket
聽到好多廣東話
上面有間好大亞洲超市~不過無野岩我地
之後繼續行
行到去 Darling Harbour Tumbalong Park Playground
大家都餓~ GOOGLE下走左去食漢堡包
好 KAWAII個杯
咁就 AUD72⋯⋯不過都幾好食
呢到D建築好有型
悉尼真係好多亞洲人~ 成街都係
踩單車用
澳洲人就向晒到飲酒
又係佢~之後再行下街就返去比2位呀嬸休息下
樓下就有 Nando’s~ 即係比個機會我食多次啦
差廿分鐘天光變天黑
C嬸嬸話攰就無出街~我地3個人落街行去  Circular Quay
周圍都好熱鬧~
有兩隻好大既雞
要帶呀媽來睇下夜景嘛
佢未來過
之後又去超市行下
買左2個大芒果返去食~ AUD5,右面係今日買既

沒有留言:

張貼留言