DAY 10B濟州自駕賞櫻之旅-18年4月9日-北京清華大學

食飽飽~ 去北京心願了結! 無咩好做行去搭地鐵
地鐵都幾乾淨WOW
由於未咩特別地方想去⋯⋯時間又有限⋯⋯我好無聊去清華大學
似唔似櫻花?
原來係海棠
仲有櫻花
好細粒花但又好紅
去到清華大學我仲諗住會好靚⋯⋯
我真係想多左⋯⋯
一D都唔似大學⋯⋯
向附近行左陣,食左個乳酪就搭的士去機場啦!
去到機場只不過但點幾~ 仲有成兩小時,我地就去 LOUNGE 坐下!
飲下野,差下電,打下機,等下時間過
上機前仲食埋果自制健康DD既紅燒牛肉麵~

上到飛機餐都無食~ 旅程就當完結晒啦!

咁就無啦啦去左10日旅行~ 終於向濟州揸過車~真真方便!
濟州我都仲未去晒想去地方,下次再去!

沒有留言:

張貼留言