DAY 7A-濟州自駕賞櫻之旅-18年4月6日-城山日出峰 성산 일출봉

早餐又係佢地咁上下組合~ 方便嘛!

仲有佢地~
11點又出發啦~
呀姨話上次去濟州無時間行上城山日出峰~ 即係叫我去啦
今日天氣都唔錯~ 不過天有一層白濛濛
我今次都決定行上去轉個圈
影好晒相~ 留底呀媽同 K女士周圍行下
門票照買4位~ 2位行到中間就唔會行~ 我同呀姨出發啦~
呢到上次我已經無來
努力行樓梯就得
中途
 靚呀~
原來4個字就上到去...
上到去就影唔到火山口個樣~ 影到個邊
影夠就準備走啦~ 落山係最開心
春天有花花~
牛島
海女表演場地
咁就行完啦~ 1個鐘內出返來
上次好似唔見你 WOW~ 之後搵返2個女士
K女士要同人買野, 估唔到城山呢到開左專門店, 仲平過昨天 DUTY FREE! 買羅~
我上到山頂真係遠遠都見到佢~ 
我上網已經搵唔到以前食過果間城山食堂~ 我覺得似係呢個位羅!
之後揀左間高分D入去食啦~ 無敵大海景
年青人口味
平時好少叫野飲既我...見咁呃 LIKE 都叫返兩款~ 都幾好飲既~
相機食先~ 呃 LIKE 食品~ 年青人食品都係炸同芝士~ 
今餐食左 71900 都唔算平~ 呃 LIKE 係貴D!

沒有留言:

張貼留言