DAY 9D濟州自駕賞櫻之旅-18年4月8日-濟州黑毛韓牛 흑소랑

最後一日都望下漢拿山

6點半返到市區食埋晚餐~ 今餐食好野呀~ 土生土長濟州黑毛韓牛!

흑소랑
地址:제주 연북로 631
+82)064-726-9966
呢間係上網搵,以前食果間燒肉執左LU⋯⋯呢間望落都幾大間
入到去好靚呀~ 高級野咁!
炭燒咖~ GOOD
最左面濟州橘子醬沙律
生牛肉係當前菜提供,平時我地4個都唔會食生牛肉,不過呢間貴野就食下啦!
比起N年前向全州食過既生牛肉,佢真係好食好多,佢落左少少味撈,食落都無血腥味
不起我未來都唔會比錢叫生牛肉食!
呢到十幾萬WON啦,好彩我地唔餓,不過雪花真係好靚,我都唔記得我點叫啦
睇相就知有唔同部位!
有專人同我地燒~ 再分埋比我地食!牛肉係超級淋好好味~有和牛感覺,但又有D分別
瘦D都好淋好味道
真係好好味~佢都幾有牛肉味咖
叫左個牛肉湯~仲有水晶粉物體~
個湯仲有參片咖!加埋飯食~好味呀!
最後仲有個冰涼甜茶結束呢餐~ 今餐食左 178000~ OK啦~ 4個人真係唔算貴!
雖然我唔知邊個打邊個
食完天都黑晒~ 返酒店羅行李
送左3個團友去機場~我就一個人去還車~ 順順利利揸完8日車~ 再坐接送車返機場
回程無直航啦~ 要去北京過一晚,明天再返香港
每人都有份三文治比你
坐國航北京轉機係免費包接送同比一晚酒店,我之前就無試過
呀姨試左兩次見酒店都OK咁我今次都照住啦,他媽的⋯⋯佢帶我去間酒店唔係佢講果間
我同我媽都唔知幾耐未住過咁差既酒店⋯⋯真係仲衰過我出團D司陪房!
再有機會坐國航我一定自己比錢訂酒店⋯⋯

因為同呀姨分開訂機票,所以佢同我地唔同酒店,聽朝機場集合啦!

沒有留言:

張貼留言