DAY 2C-單人原本快閃曼谷-19年8月4日-半價食 Brasserie Europa @ Siam Kempinski

返酒店沖完涼就趕去 Brasserie Europa @ Siam Kempinski Hotel Bangkok
食半自助 DINNER BUFFET
向 eatigo 訂位 1830PM,1900PM 都有半價!!! 只係900B
無 EATIGO 快D申請返個,香港都有好多餐廳有半價!
http://refer.eatigo.com/q919919q-1vb

有7個主菜任叫~ 任食!
出面自助野食其實都唔少~
有生蠔~仲要係好味!蝦都好味!大隻過香港自助餐果D~
羅馬生菜夠新鮮~GOOD!
 
第一個澳洲牛主菜上場~ 唔錯!最起碼我食係熱~ 果粒薯仔超綿超好味!
再自助~ 生蠔DOUBLE來~ 火腿唔錯~ 唔係臭到死果隻~似向歐洲食質數~
第2次主菜西班牙豬~同向西班牙一樣唔會煎到全熟~好爽好味~
其實我真係唔餓⋯⋯主菜叫左兩款真係無打算再叫⋯⋯又食生蠔啦~真係好味~
呢個係推車仔問你要唔要~羊肉來!試下啦~ 豬牛羊都食齊!
最後仲要飲埋超級龍蝦味龍蝦湯!
唯一可惜甜品無芒果糯米飯⋯⋯我見人食有⋯⋯
椰子 + 莓
最右係泰菜 MOUSSE CAKE
呢個咁靚要影影~
今餐半價左1059.3B 只係2百幾港幣~
下年1月我一定再去食~下次有6個人一定可以試晒主菜!
食完都係8點幾~咁飽當然要去 Siam Paragon 行下~ 
泰國都越來越多有錢人,入口靚生果唔少~
呢D試食下好啦!都唔平!
估唔到呢到平過 BIG C!無漂白粉絲~
真係美心麵包~
朋友中意食~影比佢睇
之後返酒店休息下行埋去酒店附近 24小時 MAX VALU!
我張 AEON 卡都有折⋯買完11點返酒店途中收到朋友求救電話⋯
話明天5PM飛去曼谷比人取消左⋯之後我叫佢除左打HOTLINE都無計⋯
差不多行返到酒店我都收到 EMAIL 話我聽晚返香港航班都比人取消左!
吾⋯⋯因為佢寫營運所需正常都無得賠⋯其實都無野可以做⋯返酒店先!
返到酒店朋友話佢打電話改到朝早飛,我沖完涼就收到EMAIL 要改到 7/8 8AM飛機⋯
朋友仲好好人幫我打左兩個鐘電話,排後補 6/8⋯當然我都唔存希望
聽日肯定走唔同,即時訂多晚酒店,好彩都係3百幾蚊一晚,
因可能都要自已比所以住平D安全D
最後攪到成在點先訓,朋友都去到機場 CHECK IN 了

沒有留言:

張貼留言