DAY 1C-曼谷快閃2天-19年5月18日- Puponfai 曼谷外賣海鮮體驗

住行政房,咁多數都有個行政樓層~ 呢個行政 LOUNGE 真係流流地⋯⋯
我地都只係飲個野飲算~ 免費任飲嘛~ 小食都無⋯⋯
飲完野返房休息下~  差不多成6點先再出街~  無咁熱嘛!
搵左酒店附近有間日本超市去行下~ 好多日本野
其實基本上都係賣泰國野~ 不過都有日本野買,價錢當然唔係特別平
我地好努力向入面買野~
之後返到商場附近有 NARAYA~ 當然又要買下啦! 出左好多未見過款式~
又返到商場
抽住D戰利品個樣幾得戚
岩岩向超市好努力後之成果~ 仲即時試左咸蛋薯片~ 好味!
NARAYA 
好啦~ 8點幾我地就食晚餐啦~ 我地都唔算餓⋯食海鮮岩晒啦!!!
今次學人叫外賣海鮮 Puponfai ~ 向 LINE 落單送到酒店大堂比現金~ 一共THB1900
向FB 泰國GROUP見到~ D 人係夠膽食生蟹⋯我地當然唔會啦~不過今日無晒大蟹了
燒大河蝦~  嘩!係唔係睇見都正呢?
呢個十分正!超新鮮~ 我媽本來話食一隻,最後食左好幾隻!
好大隻、好爽、 好鮮~ 點埋個汁~~~ 辣死都好味!!!
呢個係跟燒大河蝦蝦膏汁!十個邪惡啦!蝦肉十分好食~ 食落似龍蝦肉~  仲熱

最後先食蟹~ 因為太熱~ D膏真係十分多!向酒店食唔錯呀~ 夠晒舒服!
生蝦刺身太辣~ 沖左上貴賓室羅野飲~ 哈哈
我地都係住埋今晚,呀媽已無打算出去~ 我就一個人出去 BIG C 行下啦~
10點出到  CHIT LOM 行去BIG C
之前 BIG C 大火~ 新裝第一次來
嘩 !超級恐怖⋯⋯勁多旅客!唔計國內人⋯⋯日韓台港全部有份!!!
最後其實無咩野買到~ 好多都唔覺平,最後買左好多咸蛋薯片
11點鬆D行返去搭 BTS ~
返到酒店去7-11 轉個圈~ 買左佢 THB 25  過下口隱都唔錯
BIC C 戰利品~ 
仲有買左佢
沖完涼之後舒舒服服向床上網~ 好好休息下~

沒有留言:

張貼留言