DAY 6C-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年1月29日-Lake Pukaki,High Country Salmon 三文魚大餐

12點幾~ 又到開餐時侯啦~ 我BOOKMARK左附近兩間食三文魚店舖
其中一間 Mt Cook Alpine Salmon
呢間我就幫襯唔到啦,因為佢只有魚生同煙三文魚,一樣熟都無⋯⋯
不過食魚生團友照買來試下,話好新鮮,同埋佢只可以企向到食
一場來到,無食三文魚就順手觀光埋⋯⋯呢到又有一隻羊 TAHR
佢好似勁大隻咖,一百多年前有人送比新西蘭,今時今日都仲向新西蘭生活中
Lake Pukaki Viewpoint,太陽出來會再藍啲
又係藍色湖水
天陰都藍,天光不得了!
之後我都飽啦~ 揸左去另一間三文魚店 High Country Salmon
見唔見到我媽~ 哈
就有得食啦
超級多人!超級多中國人!當然外國人都唔少~ 首先你要搵到位,之後要排隊ORDER野食
佢都有好多款三文魚野食揀, 不過太多人我就無心機影, 總知正常都有野岩你食!
呢到就堅岩我啦!買左全部都熟咖~
我覺得佢真係好好味!食左幾啖即時再出去買過~ 真係好好味~佢整到勁似日式飯咁
三文魚鲛又係堅好食~ 好多人買,你要等佢燒完裝好,先比人買
佢有用味㬝醃過所以都甜甜咸咸~ 三文魚鲛又肥美又滑~ 真係好好食!
K團友挑戰三文魚漢堡~ 我就無食過唔知好唔好食~  
今餐我地食左 新西蘭$90 又唔算貴! 又有飯比佢地過下飯隱~ 幾好~ 掂!
食飽,影埋水塘先~ 我見人話有得免費餵三文魚,不過我又唔係小朋友唔餵都OK啦!
 好多鴨
食飽、影完~ 遠行啦~

沒有留言:

張貼留言