DAY 7A-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年1月30日-百年火車站但尼丁火車站

簡單早餐~ 我媽好叻呀間屋冇油都煎到雞蛋
搬行李上車嘅時候見到貓貓毛色幾靚, 好明顯係鄰居養㗎啦!
Dunedin High And District Court 但尼丁法院
九點幾我哋就出發啦! 先去附近觀光一下~ 泊低左架車響火車站附近, 咪錶來~要錢的!
Escape Dunedin at Dunedin Prison
我覺得香港啲郵筒靚好多囉
Dunedin Railways 但尼丁火車站
但尼丁火車站於1906年啟用,由George Troup設計,至今已有成百年
以前係貨運用鐵路,現在已轉型為觀光鐵道,泰伊里峽谷景觀火車
好多小型旅行團嚟去搭觀光火車
火車站出邊個廣場都幾大

歐洲火車站咁
一場嚟到梗係要入去睇吓啦
都幾靚㗎,車站大廳據說使用了75萬片來自義大利的馬賽克拼成

泰伊里峽谷景觀火車的售票處,想搭景觀火車可以在這邊直接訂票

好明顯就好多中國人來囉

其實我嚟到先至有觀光火車,不過就算一早知應該都唔會搭
行出月台睇下
黑白色其實都幾靚

觀光火車剛好響度
幾好呀~ 咁都比我撞到你


Cadbury觀光工廠,2018年時永久停業了

火車站門口好多花花,要俾啲花痴影吓相
樣樣都種啲真係有少少凌亂



其實可唔可以做得靚少少


好似唯一一次泊車有收據,泊左一蚊^^

好啦!我哋今日就去皇后鎮啦~ 又要遠行啦!GOGOGO~

沒有留言:

張貼留言