DAY 13A-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年2月5日-陶波湖 Lake Taupo,世上最COOL麥當勞

今日早餐好豐富...應該係南瓜湯
最後影下間屋就走人啦
呀媽最喜歡的花園大屋
屋間入面大家都無影,同向AIRBNB 睇差不同, 呢間堅半舊半新
晴朗一天出發~  今日車程加埋都遠咖~
11點幾去到 Raetihi 
上個洗手間再出發
D鎮仔真係無咩人咖

係咁以就一點啦⋯今日車程真係遠~ 架車幾靚仔~ 後面就係陶波湖 Lake Taupo
呢個唔係海嚟㗎,係紐西蘭占地面積最大嘅淡水湖
陶波湖係一個火山口湖,面積約616平方公里,湖岸長193公里,係兩萬幾年前火山爆發後形成
望多兩眼走人
好啦⋯⋯ 一點幾終於去到陶波湖必去的 McDonald's 
點解必去? 因為佢有成架飛機向到
佢係1984年退役嘅小飛機,自1990年起開始駐足於陶波的麥當勞
泊左架車向麥當勞,當然都要幫襯食下啦!
我應該只影左我果份~ 加埋最少百幾蚊港幣
應該係我嘅~ 太耐唔記得食左咩包~哈哈 似係煙肉+漢堡
見到有香蕉奶昔即時叫一個,但真係好甜,不過香港無~要試下
團友懶⋯⋯我自己去飛機快快影幾張相先
黑黃色一定新油,佢以前唔係呢隻色
世上最COOL麥當勞
你唔怕焗係可以上飛機食咖,不過團友絕對懶得行上去~
仲望到陶波湖咖
飛機室都係真咖
之後要把握時間影埋相走人
陶波湖一角
地標 #LoveTaupo
團友1-4號
團友5號
好啦,要走人啦!我地要趕住5點前去睇螢火蟲!

沒有留言:

張貼留言