DAY 16B-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年2月7日-北島尾站奧克蘭,伊甸山、 Westfield Newmarket、奧克蘭戰爭紀念博物館

我個小課程終於讀完啦,希望我有心機寫埋佢啦!
行完超市我哋又去觀光,今次泊完車仲要行少少路
伊甸山 Maungawhau / Mount Eden

都係上網見人介紹 
呢到得海拔196公尺,已經係山頂~ 哈哈 有時間真係上來睇下風景
原來佢係休眠火山口~ 繼冰島後另一個易去的火山口
伊甸山大約在28,000年前噴發,火山口直徑180公尺,約50公尺深
轉過圈可以睇到奧克蘭唔同嘅風景, 抵過上旅遊塔啦,起碼唔使錢
咁啱仲遇到軍機綵排
唔該晒喎,表演俾我哋睇
旅遊塔 HI~ 


奧克蘭地區第一座三角點,應該用來測量
依家好,識用可以用呢D上落山~ 舒服好多
望多兩眼走人啦~
行返落去就輕鬆好多~HAHA
奧克蘭周圍都真係好寧靜,同埋周圍都好似住宅咁
離開伊甸山後~ 係呀~ 又去商場~ 哈哈
用 APP 泊車有免費2小時
Westfield Newmarket
見人介紹過 Westfield Newmarket~ 順手去洗手間嘛~ HAHA
 雖然我成日幫襯你,但最後一日先見到呢張卡
呢個商場係比較新
呢啲當然係唔會點平啦
睇下好啦
行一陣影下相
行左個幾鐘走人
最後可能見仲有時間就去左個公園,
應該係上網見到人地影D 樹先去
就係佢啦~ 我竟然冇淨係影棵樹囉, 
咁唯有遮一遮住我阿姨啦, 費時佢見到自己啲大陸POSE擺咗出嚟
真係好似嗰啲千年樹妖嘅樹
奧克蘭戰爭紀念博物館~ 
下一編可能應該係奧克蘭最後一BLOG

沒有留言:

張貼留言