DAY 7A-茨城東北8天-18年10月20日-銀山溫泉瀧見館

7點浸完溫泉竟然無晒人~即時影兩張啦~ 凍凍地浸溫泉真舒服~
室內真係熱咖
溫泉得3層都有電梯~ 都係我揀佢好大原因





房中望出去

7點幾食早餐羅~ 定食早餐仲有野食可自取
全部都好健康!
早餐有得揀日式同洋式
我係日式~ 對家係洋式有奄列同腸仔火腿果D~
食埋出面自助果D一定飽
日式粥好「杰」我中意~ 食得好飽飽
食飽飽有時間我就一個人行去溫泉街~ 果2位嬸嬸當然懶得去
行落去係舒服⋯⋯一陣返上來就辛苦D羅
條瀑布水聲好大咖~遠遠都聽到!
溫泉街出口向溫泉街瀧見館穿落去
掃把球
早上幾寧靜
周圍影一影
返來都無查下幾錢晚
就算唔係住一晚都可以向到浸浸腳
嘩~ 早上先見到有咁多魚!
呢間都好有特色
睇佢造型都唔會平
佢地應該係瀑布水
返轉頭羅
禁晚都影過
睇唔到紅葉都靚啦
以前銀山溫泉因為有銀礦所以叫銀山~
又見到你羅
天氣好~ 心情好!
8點9到我地就走啦,今日行程尾聲,仲有好多地方要去!
後面係溪谷⋯⋯我真係唔夠膽再泊後D~哈哈!出發啦~

2 則留言:

  1. 行落去係舒服,我冬天來過,這條路一步一驚心,有雪又有冰,好容易滑到>_<我還是覺得有雪的銀山溫泉吸引力更大﹗

    回覆刪除