DAY 7C-茨城東北8天-18年10月20日-三大茅屋之一福島大內宿

時間關係最終都係無去福島会津城⋯⋯努力去緊大內宿!

路過見人停⋯⋯我又停下
吾⋯⋯無咩好睇
真係停一停就走
2點半我地就去到大內宿
呢到好熱門泊車要排隊~ 落車時有少少雨
花花太淺色⋯⋯唔係好覺眼

呢到旅客簡直係多!
最紅係佢!
大內宿係白川鄉同美山D朋友~ 三大茅屋
真係幾多人咖
又見到佢地啦!
周圍都係賣嘢
呢度啲蘋果好大隻,但係D皮咁黑嘅
之後見到呢個好多人排,我哋又食下啦,燒爛飯團個面塗上味噌醬燒~ 甜甜鹹鹹幾好食
250YEN 
觀光村周圍都係觀光嘅嘢
靚!
好得意
有D屋應可以參觀,不過我哋都冇入去睇過
向大街行嚟行去就算
我諗啲屋基本上都變哂商業用途

之後我自己去埋隱藏版風景

兩位嬸嬸聽到話要行樓梯就唔去,都唔係好高啫!!!
一上去就有個廟仔
上去就影到呢張相,所以記住一定要上去!
唔駛好高都影得晒條村
影完又走得
我行開一陣 C嬸嬸又買左栗子~
走人
影多張,我地行左9個字到走啦~

沒有留言:

張貼留言