DAY 9B-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年2月1日-Timaru - Little blue penguins 遇見企鵝

一路要準備北上,為免一日太長車程今晚就揀左向 TIMARU 住一晚~呢間就係今晚間大屋
隔離有間似係美容店
三房一廳一浴室,我間房~ 幾靚下
 團友房間,仲有一間房無影到
可以睇實我架車TIM
到達前見到有太陽花,放好晒行李後揸返去睇下
都幾多下咖
私人地方,外面影下相好啦,唔好立亂走入去

孤令令的車車~
之後又係每日一超市~ 哈
見到有魚魚買~ 買返條先
又上倉咁上
TIMARU都係一個小鎮,揀呢到因為有屋岩心水,同見佢話有企鵝
又係果D好細隻嘅企鵝,呢到真係有緣就見到咖⋯⋯但天光見就難D
今日天氣麻麻地~ 幾大風下,真係打個卡、行一陣就走啦
佢地一定係痴線!!! 果日D水應該唔會游到
返到去整下野食8點前開餐,超市條魚無上次海鮮店買咁好食,上次條魚甜好多咖
健康D
今日我想食牛~ 所以煎牛扒
食飽飽休息下。9點我就一條友去睇企鵝,各位團友話請願向屋嘆下⋯⋯
好啦,我獨自去遊車河
呢到睇企鵝真係企向到自己等,唔駛錢關係⋯⋯都有二三十人來睇咖,不過企向到就無聊D
無無聊聊等左成半粒鐘,好彩最後我算好彩,等到一隻企鵝
真係得一千零一隻,佢啲朋友唔知去晒邊呢?
睇完返去溫暖的家好好休息下!早抖~

沒有留言:

張貼留言