DAY 10A-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年2月2日-基督城 The Riccarton Sunday Market ,Cheviot小鎮

兩位後生團友一早就去對面公園睇下有咩奇花異草,我同兩位老團友都懶得去
其實團友啲早餐豐富過我,因為我唔太想食麵包所以先咁簡單
住咗一晚又要走啦,繼續向北移動
就快返到去基督城附近啦,又去到 Farmers Corner ,去下個靚靚廁所
其實我真係有睇過佢啲嘢啱唔啱買㗎
呢個免費廁所真係幾靚
如果有動物經過你真係會響廁所入面見到佢
一路去洗手間,一路比你睇動物真係好顛,真係唔知邊個諗出來
HELLO~ 佢哋真係好嘆
12點鬆去到基督城~ 去埋星期日先有 The Riccarton Sunday Market 
一路北上返就冇咁凍,今日仲好好太陽,熱㗎
都叫有好多檔口
我哋絕對都係對食比較有興趣
仲有野食區
有啲都平過超市
幾新鮮
最後我哋都有收穫㗎
行完我哋就走啦
我都唔知影咩~哈哈。沿住1號公路北上
兩點幾去到一個小鎮 Cheviot,本來係 MARK左呢到有洗手間,後來改左搵餐廳休息下
GOOGLE 搵左間較高分 CAFE 入去食,走嘅時候影! 做完我地佢收工啦
我 GOOGLE 返,佢應該轉左手⋯⋯依家叫 Number Eight Cafe
整杯咖啡飲下先
又係呢啲蛋批
薯仔沙律
煙肉蛋三文治
焗千層麵
團友收埋好多野食,佢地都唔算好餓,所以今餐只食左 NZD49.9
繼續遠行啦,今日車程係會較長

沒有留言:

張貼留言