香港半島酒店STAYCATION-21年3月21日-大堂茶座午餐體驗

上年半島出左個好抵套票 Culinary Quartet – Home and Away Staycation 
$2880+10% 包大堂午餐、房內晚餐、露台餐廳早餐,仲有外賣下午茶!!! 簡直歷史新抵~
疫情前一晚淨房價,三、四千蚊簡直係等閒事...點會有可能去住...
由於包午餐我地 11點幾就去CHECK IN~ (未有房) 之後向大堂食 LUNCH ~
話說網上好多人都話半島因為做平 STAYCATION 野食同服務都麻麻地~ 
咁我同呀媽絕對唔會期望,同有需要五星級服務~ 普通正常我地已OK...
當然好多上等人會覺得員工唔熱情, 唔夠五星級服務...我要靜靜地食下野同野食OK就得!
嗱,五星酒店有真花比你
麵包藍唔係凍的~ 好彩我同呀媽都覺得好食~  唔係人地講咁差
前菜牛面珠一人一碟~ 整到好似牛展咁~ 手工野來咖
二、三次加工~ 唔同食法~ 又飽D~
主菜海鮮盒~  夠熱~ 酥皮係脆~ OK 呀
主菜~ 唔記得係唔係素肉醬...十分之熱~ 
夠晒(流)  我好中意 ^^
栗子瑞士卷~ 正常甜品
呢個靚D~ 酸酸甜甜唔錯呀~
最後仲有貴婦茶具出場
如果真係要話唔好,就係呢杯咖啡個賣相真係麻麻地~ 

今餐以 STAYCATION 來講...我的評論係滿意~ 靜靜地慢慢食下野~ 好的開始!
一分錢一分貨...佢已算好好

沒有留言:

張貼留言