DAY 11C-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年2月3日- 威靈頓Wellington

6點幾去到住宿地~ 難得泊到個免費車位~ 先放底行李~ 
大廈泊車泊完要行一層樓梯上去...勁低能
首先向門口攪左一大輪入唔到去......仲要 SEND 信息比屋主求救...
大廈大門電子門鎖入岩密碼係豪無反應...所以一直以為門未開到...等左一輪有人出來先入到
今日無人影過呢間屋,屋唔係唔靚,只係城市屋都無咩特別, 仲要玻璃裂左都唔換...
即時影左同屋主講左先...一陣入我數就大鑊!果日威靈頓仲要吹烈風...幾驚佢吹爆...
間屋包一個指定泊車位...我架車都算大....佢入面D位係好有限...唔係一個可以轉一圈嘅停車場
仲要周圍都係柱...我都粉辛苦先泊到架車...泊完我都完全唔敢揸佢出來去街...
所以我地今晚轉左出街食晚餐!!!  
今朝咁好天~  來到呢到好似打風咁~ 好大風! 只係好好無落雨~
今日坐左4粒鐘船~ 依家就要行下觀光~  我揀間屋都算係市中心~  
附近D商店都幾有特色
古巴街~ 仲有中式餐廳
依家係7點幾~ 收晒工啦
仲有個小遊樂場
自己睇
本來有 PLAN 去搭下呢到最出名纜車, 不過又係好早收
威靈頓係新西蘭首都同第二大城市~ 所以絕對會有商業區
威靈頓我見都唔少人用電動車~ 單車、電動車同一條路
City Gallery Wellington...有無見到D咩...
咩事呀佢...好攪笑...現代美術館, 威靈頓好多館都免費入場~  十分難得
路過
路過
路過
路過
好大風下
海邊無路行...要出返來

明天來呀~  免費呀嘛

行到去想食嘅餐廳 Crab Shack~ 見話食海鮮~  但超多人...係唔會有位...唯有走人啦
又要慢慢行返去
呢間 DAISO 竟然未收, 我地有入去行左個圈...不過D野當然仲貴過香港
返到古巴街搵左間 GOOGLE MAP 四點幾分意大利餐廳  Scopa~ 睇相D野食都好似幾大碟咁
意大利飯
意大利麵團
蝦意粉
素 PIZZA
CAPRICCIOSA 有火腿的PIZZA
見唔見到每碟野D芝士都好似唔駛錢咁...仲要保證飽肚~ 哈哈
5個人食左 7百幾蚊港幣算係咁啦...我地仲要無飲野~ 哈哈 
出街食都係咸 D, 入左間算係便利店物體轉個圈~ 又見雪糕唔貴買左一大杯同呀媽齊齊食
不過無記低幾錢 TIM

回去大家洗白白~ 好好休息啦~ 明天再活動啦! 

沒有留言:

張貼留言