香港半島酒店STAYCATION-21年3月21日-房內晚餐, 露台餐廳早餐, 外帶下午茶

好啦~ 6點幾又要食~ 房內晚餐... CHECK IN 時已會叫你揀定今晚食咩~
依家 D港女興唔望鏡頭~  我當然要有樣學樣啦
又有包包食~ 唔駛怕唔飽
當然要樣樣試D~ 前菜泰式沙律~ 好味
蘑菇湯~  最熱係佢啦~ 好飲  麵包點湯very good~
呢舊魚應該最普通
嘉麟樓炒飯都唔錯~ 唔油! 仲要十分大碟...怕你食唔飽
嘉麟樓芒果布甸, 朱古力甜品都唔錯啦~ 仲有法式小甜點
向房食係食到尾都唔會熱差D~ 野食都係正常質數..唔會特別好~ 唔好有期望就得咖啦~ 
自帶消夜
一夜好眠後又到早餐時間~ 露台餐廳早餐係一set set 的, 先叫左杯濃濃朱古力~ 真係好濃!
麵包藍好似食完可問佢再要...不過我地都飽...無試過
脆的牛角酥~ 好大隻
叫了一份中式早餐~  正常都夠飽~ 幾大份下
我代呀媽食粥~  正
西式有生果~
班迪蛋~ 都幾流咖
早餐好彩都唔係人地講得咁差,因為我避開晒 D人話唔好果 D 炒蛋同麥皮~ 可能安全D
食飽飽訓上房繼續做豬仔
好啦~  最後一餐啦!呢個套票真係好抵~ 可以4點退房~ 所以外帶下午茶係自己帶上房食
落大堂自提回房食都唔錯
自己攪攪佢變身港女 MODE~  
呢4隻野都食飽你
雖然無左個三層港女架~ 但我都放得唔差啦~ 人地放生果隻碟都靚過我全屋是但一隻碟~ 哈哈
唔係 HEA 你咖~ 起碼知自己食緊D咩
呢個半島四餐豬仔 STAYCATION 我真係十分滿意~
一分錢一分貨我覺得係永恆定律...可能好多人唔滿意咁出名酒店服務唔夠有 HEART~
但你諗一諗你只係比左 $2880+10% 住一晚包四餐...以佢地人工同成本賺得你幾多
平常心就會滿意~ 有機會就試下啦!

沒有留言:

張貼留言