第五天07年3月19日 台灣大飲大食睇書自由行!

今日正常返D啦!9點幾起身啦~ 整好野~ 放好行理~ 11點就去 東區SOGO 啦~
我地唔係食佢!! 經過咋
LAST 一日~ 我地食多次點水樓啦~ 前兩日見到SOGO 都開左~ 今日就來食啦~
今日無叫咁多~ 叫左三樣~ 但樣樣都好食!! 食左TW$280
SOGO 入面起左個花園!
食完我地就去搵春水堂啦~朋友仔念念不忘! 唉~ 來食下啦!
珍珠奶茶好有茶味啦~
個檸檬辣雞翼超好食!! 個土司唔多够味~
個紅茶凍好食~ 今餐都要 TW$175

好大霧既 101!!
食完我地就行去D街市物體搵番石榴啦!! 人地ORDER......

買完就去龍山寺買八仙果啦~
跟住我地返出返西門町買鴨舌~ 買書! 買鴨舌時終於撞到 MICHELLE 啦~
佢都係呢幾日來台灣~  我地都無搵過佢地TIM...

最後向西門町誠品都買左好幾本書呀~ 終於買左本巴黎旅遊書啦~

行返酒店途中見仲有D錢~就打埋個邊爐先啦! 
其實成5點咖啦! 唔係好多時間! 我地極快咁食左一個鐘羅!!

食左勁多柯仔! 蜆! 勁抵! TW$330一個咋!
時間不多立刻的士返酒店~ 羅o急~
的士去台北車站國光客運站~ 個司機無車我地去西站! 要我地自己行去...
下次都係唔好掛住食~ 搞到咁趕! 去到西站好在即刻開車~
7點10 就CHECK IN 完! 剛剛好~
向入面買埋D鳳梨蘇...其他~ 都够鐘上機 LU!!
忘記羅相機出來無影到個飛機餐! 不過我地太飽都無食到啦~

今次無影到 LAST一日戰利品TIM... 依家打緊字先知咋....哈哈!!
台灣下次見!

沒有留言:

張貼留言