DAY 1-英法單人之旅 07年6月11日

等了又等終於可以出發了!! 由於早機加上是長途機! 12個半小時! 我決定唔訓了!
五點幾向樓下搭 N26 出發去機場了!
六時半到去到機場CHECK IN! 寄好行埋仲有一個多小時~ 就當然去食早餐先啦!

今次去左食BURGER KING 早餐 $28...無咩特別啦!
好耐無試過一個人搭飛機了!! 
LONDON! 一陣見啦!!
開始我十一天既旅程啦!!
一上機我就去換條舒服D既褲~ 架機唔FULL 我同一個外國伯伯座! 大家打左個招呼! 個位都唔迫~ D空姐就真係外國人SIZE!! 十分BIG啦~
起飛一個小時多D就派餐啦! 由於佢無MENU睇... 空姐只係問 麵定飯... 揀麵係中式羅!! 
錯晒啦!! 我要食西式!! 英文唔好就呢樣慘了!  其實都唔餓既~ 不過諗住食飽D 易訓D呀MA!
食完就睇下有咩戲睇啦!! 都好多新戲! 但我就揀左 魔戒3...無字幕..哈哈! 
睇左十分幾鐘! 訓左啦!!!
我諗我訓左4個幾鐘~醒左啦! 好多人都訓晒~ 我揀左醜女大翻身有字幕咖~ 都好好笑同好睇~ 後面都好感人! 睇完都有D眼訓但又好似訓唔到...坐得太耐個PATPAT 好痛呢~ 之後又揀返魔戒睇啦!! 又係睇左一陣訓左啦!!!
之後就訓到叫起身食野啦~
今次個餐就好食D啦~ 成大舊魚!!  個甜品都好好食~ 不過甜左少少啦~  
 終於見到有屋啦~ 到啦~ 好開心哦~~
落左機要行好長路下先去到過關! 
過關時問左一兩個問題就OK了~ 好快就得啦~
羅完行理就去搵 UNDERGROUND搭啦~

好快就買好左OYSTER 卡~ 向我民宿出發啦~
 


機場出市區都唔係好多人! 英國地鐵車站入面都幾迫下~ 不過D位就夠晒闊啦~ 好舒服! 
首先我一直搭去 KING'S CROSS~
搭到去KING'S CROSS 要轉車啦~ 都好易啦! 民宿向 TUFRELL PARK!
  
OH~ 到左了!

一出站車站有個叔叔好熱心教我點行啦~
好快就行到民宿附近! 但我發現一樣野好緊要!! 就係間民宿無招牌!!! 我無抄底地址咖...!!  
想問人但條街係無人咖羅!! 過左一陣見到有間屋有個人行出來就比民宿LOGO 佢睇... 
咁岩就係個間啦!! 真係開心!!

入到去~見到女主人啦~ 佢介紹左間屋~ 比左key 我~我放好晒d野~就出發去逛一逛啦!!
 0.56GBP

第一站就去左oxford circus! 一出underground 就見到top shop 啦!
入到去真係超多人羅! 睇左一陣覺得佢d野幾貴就無買到~
去到對面既 h&m 啦~ 又係好多人! d款多過hk好多! 同埋D野真係好平...
向到都買左d野咖~ 行完時都七點幾啦~ 拿拿聲睇下有仲有咩行啦~
見到馬沙就入左去啦~ 落到food hall以為有野食! 因都好肚餓下... 原來係super market 咁樣! 好多野食買羅! 不過第一天仲未適應英國既物價! 好多野都覺得好貴!! 無咩買野~ 
買左三個提子蘇~ 買左兩包墨西哥薯片! 想行多陣...個職員話收啦...


超級靚既士多啤梨!! 好想買...但無買~ $3.99GBP 一盒 
行返出去晚上8點LU! 好肚餓呀~ 食個飽頂住先啦!! 個天仲好光! D舖就收晒!! 
由於無野好行!! 我就去搵大笨鐘啦~ 呢D唔駛入去睇~ 幾點都睇得呀MA~~
搭UNDERGROUND -- WESTMINSTER 一出就係了!!  
一出地鐵我見到唔係 BIG BEN! 係 LONDON EYE! 
行到上橋我就見到BIG BEN 啦~
個天灰灰咁~ 不過見到大笨鐘時好開心啦~ 真係睇相就睇得多!!
第5集 HARRY POTTER 飛過呢到啦~ 哈  
 泰唔士河水
  由於想影埋夜晚既 BIG BEN! 我都企左向橋吹左好耐風~ 向到行來行去~ 
 
如果個天唔係咁灰我都會去坐LONDON EYE 既! 但話晒十幾磅! 過幾搵日好天D先坐! 
等左成個鐘個天先算黑D! 影完就出發返民宿了!
返到去又唔係好飽~ 食多個包~ 沖好亮十一點幾訓了!  

第一日少少戰利品啦~
行程預告!
GLOUCESTER! HARRY POTTER 走廊! LONDON BRIDGE!

10 則留言:

  1. 你好犀利,,一個人去咁遠旅行... 比我一定唔得啦><我好冇膽架

    回覆刪除
  2. hi~ 你好呀! 我都會係 9月去英國呀, 又係 book 左一間係 Tufrell Park 既民宿呀 唔知...會唔會咁0岩, 係同一間呢?  

    回覆刪除
  3. LIAN 你有男朋友可以一齊就唔駛一個人去啦!    AIKAWA  我係呢間! http://www.lupton.com.tw/ 你應該都係咖啦~ 你兩個人? 佢D雙人房好大間...不過我唔好彩FULL 晒要住單人房 >_<

    回覆刪除
  4. Q!: 係呀係呀, 就係 lupton 呀!! 又會咁0岩既??  你覺得呢間民宿幾分呀? 環境ok 嗎? 你有冇影民宿既相呀? 我上網睇d 相就覺得 ok 囉 民宿位置易唔易搵呢?? 哎呀, 唔好意思呀! 太多問題, 哈...

    回覆刪除
  5. 我地3個女仔去呀! 應該會俾間大d 既房我地掛

    回覆刪除
  6. WELL 基本上係唔差既...洗頭水..沖亮液你最好就自己帶啦...因佢有兩間沖亮房...唔係一定有齊! 個花灑水力大會好D羅! 我單係單人房...細過雙人好多咖...費時影啦~ 嚇到D人唔敢去~ 哈哈!! 我立下眼見到其他房好似好大呢! 9月我唔知英國熱唔熱...因佢地無冷氣... 我6月時開晒窗就好涼...3個人成75磅點解唔住HOTEL呢?

    回覆刪除
  7. Q! : 我地一開始已經向民宿既方向搵住宿, 聽人講 lupton 都唔差 加上想感受下當地人既生活, 所以先租民宿囉 多謝你既資料呀!  

    回覆刪除
  8. 金城KamShing6/9/07 16:12

     一個人去歐洲旅行 ?? 嘩~~  你好叻呀~~~!!

    回覆刪除
  9. 金城:  一個人去歐洲唔難! 搵人一齊去我覺得仲難! 哈哈

    回覆刪除
  10. 一條友去咁多place, 我會怕怕... 等我慢慢又看吓你呢個trip先
    [版主回覆10/31/2008 14:47:00]英國同香港真係好似~ 完全唔駛怕~ 英國都唔係D人講得咁差

    回覆刪除