DAY 2-英法單人之旅 07年6月12-GLOUCESTER, LONDON

今天很早就起身了! 因買好車票遠行! 第二天就去遠行啦~ 哈

8點幾到樓下和民宿夫婦~ 一對台灣人~ 一位香港小姐! 一起食早餐! 大家一邊食一邊傾下啦!
好快食完早D出發啦~ 因未去過火車站怕送車尾啦!
由於搭地鐵轉車時搭多左一個話站.. 搭多左成10分鐘車! 好彩提早出左門口!
我搭HAMMERSMITH & CITY LINE 向PADDINFTON 落上條樓梯就到火車站口啦~
我係向網上買票要去到車站PRINT 出來! 羅到飛立即睇MON 搵月台啦! 
點知唔多覺! 時間無多! 立即問人知道月台NUMBER 即刻上車啦!
上車無耐就開車啦~ 真係剛剛好!!
上到火車唔係好多人啦~ 原來都佢停幾多站下~ 我就打下NDSL啦!
上網見人講英國火車好差咁! 又成日DELAY 又舊咁! 
我都好好彩~無DELAY~架車唔算差~ 個洗手間都好乾淨下!  
好準時去到我今日既目的地! GLOUCESTER! 
11點8就到左啦~ 個車站都好長下!
手上得張上網PRINT 既A4 地圖就出發啦~
市中心大街~
行左十幾分鐘去到我既目的地啦! 
Gloucester Cathedral
不過天陰陰同維修緊~ 影唔到佢靚靚全面相!
我信 [訓教] 既! 不過唔會排斥人地既主!
入到去經過禮堂就係 HARRRY POTTER 戲入面既走廊啦!
向戲入面見過好多次啦~ 來到見到真係幾開心啦~ 哈哈! 
佢有四面咖~! 不過呢張我覺得最似!! 戲入面當然陰森D啦! 
教堂入面都好多野睇!
仲有好多彩色玻璃畫! 我好鐘意啦!
12點10就出返來啦~ 一出到來勁好天呀!! 個天好藍~ 仲有陽光TIM! 即刻影返張相! 靚幾多呀!
影完就周圍行下啦~
周圍都係教堂!
柔柔閒閒周圍行下~真寫意!
行左十幾分鐘行到去倉庫港口啦~ 坐向側邊~ 食住野~睇下風景~ 晒下太陽~ 吹下風! 涼涼地! 
 真係好舒服呢!
休息夠後就行返去市中心啦~ 因呢到都無咩好行! 又唔係有太多餐廳!
行返市中心多返D人啦! 見到有 H&M, TOP SHOP! 其他SHOP啦! 
我有大把時間行! 今晚6點10火車!
終於買左士多啤梨啦~ 好香好甜~ 又唔貴! 土生土長咖! $1.39 GBP咋!
行到有D餓啦! 搵岩間餐廳入去食野啦! 呢餐算係我英國第一餐!
未到英國前都有D擔心! D人話英國D野好難食! 死啦我最LIKE 就係食MA!
食完呢餐都無咁驚! 因為真係好好食! 又唔貴!
本來個BURGER 係無咁大...比我 叫左 DOUBLE 加CHEESE 之後就大左好多啦~ 哈哈! D漢堡扒超好食! 好似食緊牛扒咁~ 勁有肉味又唔鞋! 仲好熱TIM! 

呢兩塊扒好似係為12OZ... 應該唔係16OZ~ 哈!
D 薯條又熱又脆!個汁好開胃! 食完佢地我真係超飽! 今餐都只不過係 $5.85GBP! 原全唔貴啦~ 向HK食TRIPLE O'S 都$69啦! 佢仲好食過佢地好多!
 
食完行完都只不過4點幾! 無野做就行去火車站睇下可唔可以搭早D! 
雖然都知唔得多咖啦~ 都試下啦! 由於我隻飛係最平! 一定要跟時間坐啦~
算啦!返到市中心周圍行過~ 行到5點幾 D 舖收啦!! 英國人會唔會懶左D呀!!
[不過都係唔好話人! 向HK 我都未起身~哈]
最後我係向商場打NDSL 打到夠鐘去搭車...因條街真係有D凍!
 
終於可以返倫敦啦!!!
8點8返到 PIDDINGTON 就影返張車站相啦! 今朝太趕了! 
不過其實早同晚都一樣咁光啦!! 無分別!
跟住搭地鐵去到 TOWER HILL! 出站行一陣就見到倫敦塔! 咁夜收晒啦~
影下相就算啦~ 況且我既目標唔係佢!!
行多陣就去到TOWER BRIDGE 啦! D燈都開晒啦~好靚呀~ 沿路都好多人下~ 
每當大車經過都FEEL 到震震地咖!
呢到既泰晤士河靚過 BIG BEN 個邊啦~ 可能今日天氣好D啦!
靚!!!
我比較喜歡倫敦橋夜景啦~ 開晒燈照住真係好靚!
HARRY POTTER 第5集有飛過呢架郵輪咖~
影到十點幾就返民宿啦!! 聽日要早起呀!!
行程預告! 
 OXFORD! HARRY POTTER 飯堂! 樓梯!  
KING CROSS 9 3/4 月台~ 
EBLENHEIM PALACE! 

7 則留言:

  1. 你呢個係唔係Harry Potter之旅喇~? 佢地學校真係好靚啊!!!!

    回覆刪除
  2. 你呢個係唔係Harry Potter之旅喇~? 佢地學校真係好靚啊!!!!

    回覆刪除
  3. 近年來最喜歡就係HARRY POTTER 難得去到英國當然要去看看啦~ 因時間有限我真係去想去蘇格蘭搭佢地架蒸氣火車! 但太遠了! 希望下次去英國會搭到啦~

    回覆刪除
  4. hi, 意外遊到你的blog~ 想問下Harry Potter 間學校係o係邊呀?你o係London 的時候,我都o係London呀~~

    回覆刪除
  5. momokco hi! Harry Potter 間學校係唔存在啦~ 佢都係拼拼埋埋! 我去呢到係某一個場景!  佢有好多場景咖...我BLOG 入面個D都係某一個景! 我都好想有HARRY POTTER 學校去下~  

    回覆刪除
  6. 我去london時都只係去左King's cross 同christ church jar~ 你好勁呀,搵到咁多景~~ 自己一個去旅行都好勁呀,自己一個o係Paris 都夠膽玩到咁夜~~ 好叻呀~~

    回覆刪除
  7. momokco 仲有好多HARRY POTTER 地方~ 如果有時間可以去多D!!  一個人如果唔係去D橫街雜巷我諗夜D都唔怕既! 個到仲好多人咖!

    回覆刪除