DAY 3C-英法單人之旅 07年6月13-London

返到OXFORD 參觀埋 OXFORD~ LAST 一個 HARRY POTTER 場景啦~ 


BODLEIAN LIBRARY! 佢係出現向電影第三集既醫院房景! $6GBP
戲入面係床啦~
 
  
3PM 有個TOUR 可以參觀埋入面...不過全程英文...聽到後來有D眼訓啦!
英國第2大圖書館! 唔比影相! 好多書都好舊下...真係唔知有無人借...同睇唔睇到!
OXFORD 都真係好多人下!! 下午4點幾啦! 我真係好肚餓下~ 就去搵野食啦~
今餐都OK! 個南瓜湯好好飲! 個扒都OK!係無汁羅! 個沙律好開胃! 今餐 $8GBP
食完野都五點到啦! 未夠鐘搭車! SHOP 都收啦~ 無咩可以行! 出面仲落雨TIM! 
咁就去 STARBUCKS 坐下飲杯野啦~ $3.4GBP...STARBUCKS!D錢真係易搵...
我其實唔飲咖啡咖 不過英國STARBUCJS 無我飲開既綠茶沙冰... 
咁就試下呢個香蕉咖啡朱古力沙冰啦~ 無咩咖啡味! GOOD! 飲完佢我真係超飽了!!
無野好行~6點就行左去巴士站啦~ 佢比我早D上車!真好啦~ 早左半個鐘呢~
回程好多人呀~ 上車無幾耐我訓左啦~ 訓到去LONDON 呀!  GOOD! 
大家去OXFORD 記住上MEGA BUS 到 BOOK 飛啦! 真係$1 GBP咖咋!
返到LONDON 8點2啦~ 時間尚早~ 見今日去左咁多HARRY POTTER 既地方! 當然要去埋! 
KING CROSS 9 又 3/4 月台啦!!
第5集! HARRY POTTER 應該係行過呢條橋! 早知我都行上去啦!!
問人先知9號月台向邊!
其實戲入面都唔係9同10月台... 應該係向出面拍...9同10月台都唔係好似出面係石磚既!
搵到啦! 好多人都推住架車影相~ 
我自己自拍一張可以啦~ HEHE!!
呢D似戲入面多D!
咁又9點啦~ 仲有時間去多一個地方先!
PICCADILLY CIRCUS 一出就見到啦~ 好多人坐向到!
其實個天仲光咖! 我較暗個相機先影得靚D 霓虹招牌咋!
影影下落大雨啦~ 咁夜都無野行啦~ 返民宿啦~
返到民宿見仲早~ 就去左附近SUPER MARKET 買野啦~ 呢到買左$4.06GBP
聽日去PARIS 啦~ 好開心呀~ 執好行理~ 11點幾訓 LU!
行程預告! PARIS!!

沒有留言:

張貼留言