DAY 8-英法單人之旅 07年6月18-巴黎

今日係LAST一日向巴黎! 好懶啦! 10點先起身!
昨晚執行理發現同朋友買既LV袋細左一個碼... OH NO!! 一陣朋友唔要點算呀!! 
成6千蚊我唔要咖!! 咁羅齊單搭 METRO 去到 ST. GERMAIN DES PRES 聖傑曼德佩既 LV! 

入到去無咩人啦~ 果然係一個好地方~ 說明來意~ 佢檢查下個袋就換個大D比我~ 
當然要加錢啦! 等左幾個字! 我都有諗過買個LV 銀包咖... 呢幾日我仲有三百幾EURO 淨! 
不過買左新銀包都唔係好耐! 算啦! 留返D錢下次去旅行吧啦~ 打單個LV SALE 係法國男人! 
成個畢比特咁! 勁靚仔! 去左兩間LV D人都好好人! 大家唔好咁傻~去總店迫啦!
整好晒! 就去食早餐啦~ 行5分鐘到前面就有LEON 啦~~ 又可以食青口啦!
去到門口佢仲未打開到門!...書話開11.30咖MA!... 跟住有位好靚既法國女侍應話入得啦~ 
我係第一個入去啦~ 哈哈!
入到去就叫左上次伯伯介紹個款青口啦!! 先來脆圈同麵包啦~ 時間早既關係! 
D麵包超脆好好食呢!! 空口都食晒了...
學下D法國人飲下啤酒先!
主菜到啦!! 第一時間試下個汁! 嘩超好食!! 唔會咸啦!! 酸酸地好開胃!! 用來點麵包!! 
正!! 呢個汁就真係可以好似湯咁飲啦! 怪唔知得上次個伯伯可以飲晒啦!!
食完個人好滿足啦!! LAST 一日都可以食多次!! 今餐食左 $20 EURO!
食飽飽要行下啦! LAST 一日懶了! 唔想去觀光啦... 去返春天百貨, 法拉葉百貨行下啦~
上次唔記得睇法拉葉百貨好出名既天花玻璃! 真係好靚喎! 但我個相機點都影唔晒全天花...
上左春天9樓個觀景台! 今日好好太陽! 晒到好熱!! 又去LADUREE 買MARCON啦~ 
今日買多個紅莓荔枝大MARCON! 大呢個成 $5EURO 咖!! 不過真係好好食羅!! 
個皮超脆! D紅莓又酸酸地~ 食到中間! 仲有荔枝肉! 清清地!! 讚!!
向SUPER MARKET 買左呢杯超大士多啤梨乳酪奶昔! $1.5 EURO
買返上次覺得好食既色! 黑色係未食過! $9.1 EURO
今日我唔去觀光你就咁好天!!! 3點8到走啦~ 無咩想行下了!
LAST 返到民宿附近個SUPER MARKET 行下睇下有咩買啦~ D新鮮意粉真係好想買! 
想呀MA! 買來都無用! 行到4點幾返民宿上下網~ CHECK 下MAIL~ 
同主人個女女玩下啦~ 佢真係幾得意! 幾個月大識爬上床啦! 勁!!
5點幾6點出發搭巴士去北站啦!! 呢個時候巴士係勁多人...我推住個大O急都唔駛指意上到車啦...等左一架見到D人係咁迫上車...D法國人係咁迫...見到都怕...準備行去搭METRO! 又見到有架唔算勁多人既巴士!! 即刻沖去上車啦~ 好快去到北站LU! 由於入口唔同! 無去影到正門啦~ 見到有PAUL! 又買定D晚餐上車食啦~
返英國係要上一層咖! 又要填過關表了... 今次個海關勁多野問... 7點入到侯車室啦~ 
7.19PM 車~ 等多陣可以上車了!  
 巴黎再見了! 有機會我會來探下咖啦!!
兩個幾鐘有咩好做? 咪又係食羅...今日食左幾多野啦~ 唔係好餓既...
不過太得閒都係開左D野來食...哈哈~ 個批幾好食! 好食個檸檬TART! 
個沙律都好好食~ 好大份
一共$5.6 EURO 食完佢地!真係好飽了! 好似係訓左一陣...我都唔係好記得了~ 哈
時差關係返到倫敦都係9點鬆D!!
早D返民宿羅KEY~ 又要訓返間細房了!!

5 則留言:

  1. 好多網友都推介去 Leon 食青口, 我地一定要去試下先!!

    回覆刪除
  2. 我寫緊編寫咩味...你遲D睇下啦~

    回覆刪除
  3. 好呀!!! Thanks!!

    回覆刪除
  4. 你好, 我在計劃在十二月到巴黎和倫敦旅遊, 請問可以在那裡找到民宿的呢? 謝謝!

    回覆刪除
  5. Frances   HI! 聖誕去?? 如果係問下人啦~ 聖誕正日英國好似咩交通公具都無~ 得TAXI~ 唔知係唔係~
    同埋如果你多人都唔駛住民宿啦! 上網見好多平HOTEL 50英鎊~ 有私人浴室~~ 入面有佢地CONTACT E-MAIL 咖啦~ 希望你有用~ 英國 http://hk.myblog.yahoo.com/meteorstones/article?mid=4063&fid=38 巴黎 http://www.eurotravel.idv.tw/forum/read.php?tid-8093-fpage-1.html  

    回覆刪除