仲有97日呢!!

今日見到澳元趺到 6.0幾! 即時換左三千...實在是無咩錢了~ 哈哈!

今日CHECK 下維珍BULE 發現除左BLUE SAVER
仲有一個 SALE FARE 係最平! 激死我了!!
SYDNEY TO CARINS AU$179 > $AU127
時間可以話唔岩... 5PM先到! 但平好多 >_<

CARINS TO BRISBANE AU$139 > AU$97
只係遲左一個鐘!......無左 AU$42呀...>_<

GOLD COAST > SYDNEY  無平無貴...仲未出SALE FARE...
澳元趺左已經比多左...機票都趺埋...OH NO!!

打呢個出來...主要係話比大家聽 SALE FARE 先係最平...
我之前完全未見過羅!! 睇左好多日子都唔見...都唔知佢點先會出SALE FARE!!
可惡!!
----------------------------
住方面一人計
SYDNEY BOOK 左  WAKE UP 4人 DORM
http://www.wakeup.com.au
AU$34 X  3 = $102

BRISBANE BOOK 左  BUNK 4人 DORM
http://www.bunkbrisbane.com.au
AU$29 X 2 = $ 58

GOLD COAST 睇中兩間 FULL 左...有無攪錯...好多都要3日起...未睇中...
CARINS 本係想住 YHA...但佢又要比晒錢先...都係搵第二間...又未睇中...
不過都仲有好多時間既~

9 則留言:

  1. 點解你咁多假..可以周圍去既??

    回覆刪除
  2. 我去左 gold coast 住 holiday inn ~ 間酒店都幾靚,, 算近沙灘

    回覆刪除
  3. thx!  §辛西亞§※   但朋友仔話唔住咁貴... 謝謝你!

    回覆刪除
  4. 如想平d ,,仲有一間叫"vibe"  我個frd 話都算平...

    回覆刪除
  5. THX 呀~ 不過都係OVER 左BUDGET VIDE 最平 AU$125  我地預算 AU$80-100 到咋 不過都好謝謝你!  

    回覆刪除
  6. virgin blue的機票係平,但最平時段既時間就唔多理想喎,小心d呀

    回覆刪除
  7. 我建議你回程由Brisbane飛悉尼好過黃金海岸飛Sydney。因為你可以由黃金海岸坐巴士直接去Brisbane機場,而由Brisbane去悉尼的航班又平d又多d

    回覆刪除
  8. 聶品   機票買好晒啦~ 無得改...virgin blue  CARINS 只可飛去Brisbane 無得飛去黃金海岸! 我唔想搭車返轉頭先揀黃金海岸走...! SURFER PARADISE 搭車去機場唔係好耐咖? LAST 一日黃金海岸我諗住去WATER WORLD!! 我晚上8點機~

    回覆刪除
  9. 記得去Sydney的Fish Market食生蠔,大概A$1一隻,諗起都想食。

    回覆刪除