DAY 11B-英法單人之旅 07年6月20-LONDON EYE

搭UNDERGROUND 去到WATERLOO 一出站就好大個 LONDON EYE啦!
好好天氣呢~~
上網買定飛會平D咖...不過我都唔知幾時會來搭~ 所以貴DD現場買啦~ $14.5GBP
排左5-10分鐘到就到我啦~
有諗過夜晚來咖...但怕相機影夜景好難靚~ 都係白天搭好D! 早晚都搭會好貴呀!
同 BIG BEN 影張全相先!
我與 BIG BEN 的合照~~ 不錯啦~~哈哈
開始見到個天暗啦!! 舊黑雲! 出來啦! 全程半小時有多! 
1點半啦~ 仲有時間~ 本來想去 BOND STREET 行下~ 但最後都係揀返去OXFORD STREET!
搭UNDERGROUND 出發了~
去左 LIBERTY 行左一陣! D野好靚~ 不過價錢都係好靚! 唔會買啦!
水晶裝飾好靚~ 百貨公司地下係木來咖~
HARRY POTTER 廣告出啦~~! 你唔會唔睇呀~
OXFORD STREET 開始減價! 好多人都一大袋~ 兩大袋! 
向 TOP SHOP 買左3件衫...每一件都無DISSCOUNT 羅...可惡!! 散完財~時間唔早啦~ 
又餓又累~時間又差不多~ 食埋向英國LAST 一餐啦~ 去左食牛扒啦!
先來餐包~ 肚餓~食晒啦~
叫左杯成 HK三十幾蚊既汽水...真係怕我一啖飲晒...
薯蓉唔係我叫咖...我都唔識佢既英文!! 佢問我要唔要薯條...死都唔要啦~ 食到厭左啦~ 
可能咁樣有薯蓉啦! 好開心! 今次個牛扒終於有汁啦~ 有幾個汁可以揀~ 我揀左磨菇汁! 
個汁食牛扒又得~ 食薯蓉又得GOOD呀! 食完件牛扒都好飽啦~ 個薯蓉太多食咖晒啦~ 
今餐多左個汁~ 好滿意啦~ 一共食左 $23.25GBP! 唔平啦!   
食完4點幾啦~ 行多一兩間舖~買左個袋走啦~ 返民宿啦~~
5點幾搭地鐵去機場~ 放工時間超多人啦~ 企左幾個字先有位坐~ 

去到機場首先搵退稅COUNTER~ 退稅先!! 睇都唔駛睇貨品...就可以退稅...
佢本來話退返港幣比我...計一計少左勁多錢...叫佢比返英鎊我... 但D~LV係歐元...
歐元對返英鎊又少左D錢... 見佢數左好晒算啦...D錢都唔係我既...哈哈! 
下次會去法國但英國走既朋友留意啦~ 叫佢比返歐元你啦!!
整好晒~ CHECK IN 寄行理啦~ 羅好位入閘啦~ 去免稅店行下啦..D手信野食係唔會買得落手...貴到呢...有好多HK都有啦~ 除左個盒唔同之外...所以基本上係無咩買手信! 呢到唯一平既就係 HARRODS! D手挽袋平成2-3英鎊一個都平好多啦..但我都買左LU... 
最後向 BOBBI BROWN 買左D野~ 就夠鐘去閘口啦~
行去閘口時個機場新好多!! 都要行幾遠下!
等上機啦~ 都好多人下!!
上機了~ 我揀左坐機尾~ 尾二兩行~ 佢記得比機尾我! 唔記得比WINDOW SEAT 我... 坐我隔離個鬼佬要睇書...無同我換位...算...上到機即刻換過條褲等起飛啦~ 
英國再見了~ 有機會下次見啦~ 
起飛個半鐘後派餐啦~ 今次有中文講播~~ 西餐只有羊肉揀~ 味道都OK! 我向到睇舊戲!
 睇生死時速~ 睇完有D眼訓~ 訓左啦~
訓左幾個鐘呢程機好口渴~ 飲左好多水! 之後無訓啦~ 睇下其他戲! 
飛左十一個鐘啦~ 食早餐啦~ 仲有個半鐘到啦~
去洗手間時行過影咖~ 我地向中國上空~
就到啦~ 架機都好FULL下!
今次行理有D輕啦~ 得18.5KG!
last 一日戰利品~ 失守了!  向top shop 無左 $100euro

20 則留言:

  1. 你個trip好好玩咁bor!~

    回覆刪除
  2. 唔好玩! 就幣家伙啦!!! 快D快D又去旅行就好了!!

    回覆刪除
  3. 你好我是路過, 我想問一個人去如不懂法文, OK MA??

    回覆刪除
  4. NAT NAT 你好~ 唔識法文我覺得都無問題! 首先當然你要做下功課! 認下d法文先啦~ 起碼食個方面都要知佢講咩...除非你真係咩都食啦~ 有時景點個d 餐廳都有英文menu! 唔識講... 準備定d圖~ 方便手指指問人羅!  [例如你要買咩車飛咁...]

    回覆刪除
  5. 好正呀~你個trip.....我睇哂啦,想請問你d資料點搵.....?? 你有冇買旅遊書呀....?? 我都plan緊去英法.....但係d資料唔夠.......唔知點搵

    回覆刪除
  6. TanG * tSAng 首先你要有時間同鐘意睇野啦~ 我會向書局睇晒D書邊本覺得好先買啦~ 去台灣時我向誠品睇晒D倫敦同巴黎既旅遊書! 加上去D台灣FROUM 睇下! 睇埋人地D遊記~ 睇下自己想去邊! 諗好地方就要格價啦! 英國/法國D火車飛日日都可以唔同價! 真係要早D  BOOK 咖! 你PLAN 幾時去? 咩資料唔夠? 睇下我有無啦~

    回覆刪除
  7. 我剩係買左2本書同睇人地d blog,我唔識plan d景點次序,有好多地方都好想去,唔知點揀~你買左邊本書呀......??(我買左jtb同品味旅遊)我好鍾意你d行程呀~可唔可以send比我呀.... thank you~~

    回覆刪除
  8. 英國書我都係買JTB 一本咋! 都够咖啦~ 我唔知你去幾多日...可能我唔同人地啦! 我其實係無PLAN 到邊日去邊咖! 遠行搭火車個D係睇邊日車飛平邊日去! 我寫低晒每一個景點係邊個站! 大概知道向邊!  不如咁啦~ 你買左票未? 你睇好左你要去咩地方先! 因為有時係你向車站覺得邊個站近就好邊個~ 唔駛入場個D 我會夜D先去! 首先你寫低晒你想去既地方! 寫埋邊個站落! 等自己知道! 呢樣好緊要咖!

    回覆刪除
  9. 其實我好多野都未知架.......我見你成日搭bus(我諗我未必敢..驚搭錯車)  

    回覆刪除
  10. 唔駛咁早諗呢D! 如果金錢有限諗好日子先啦! 2個半月前買車飛係最平咖啦~ 如果唔係一個月前買會貴好多! 我覺得你真係諗好等左日子! 去幾多日英國幾多日法國先! 咁樣就唔駛諗咁多野~

    回覆刪除
  11. 谢谢你, 如我真的去我會找你問問,因我都要等老板复, 我不是在香港工作的 所以烦些  

    回覆刪除
  12. NAT NAT 希望你去得成啦~ 法國真的不錯!!!

    回覆刪除
  13. hihi~睇完你個英法自由行, 感覺就好似自己舊年去時咁, 又係食哥D野, 去哥D地方, 但你叻好多去多好多地方丫, 你去o既我都想去, 可惜唔夠時間, 同埋一個人有時又彈性d, 你d自拍, 我都有好多, 一樣~所以睇到時都會心微笑....真係羨慕你一年去幾轉, 我公司太忙, 行唔開, 而家plan緊12月去荷比盧, 唔知你對呢d地方又有冇興趣o既呢??? btw, singapore人人都話悶, 唔suggest我去, 到而家都未去, 激死, 見你而家就係哥度, 等睇你o既遊記丫~~~

    回覆刪除
  14. AT   荷比盧 聽過下啦~ 但未睇過佢D 相~ 等你D遊記睇完可能又想去呢~~ 哈 一個人有好有唔好~ 兩個人都有好有唔好~ BUT 唔緊要啦~ 有符玩就OK啦~ 新加坡我自己覺得一D都唔悶~ 好多野食~ 又唔貴~ 我D FRD 都係咁話新加坡悶叫我唔好去咁多日...我得三日半向新加坡完全唔夠時間羅...好多地方都未去~ 遲D睇我遊記啦~ 一定會寫~  

    回覆刪除
  15. 睇晒你個英/法旅程 , 好精彩又多相 , 尤其係好多 Harry Potter 拍過的地方你都去埋 , 還有 Salibury 的石堆 , 係我好恨去的七大奇景之一 .....
    [版主回覆10/08/2008 00:47:00]多謝你收睇! 你唔怕長篇就好啦...我自己都好鐘意睇人地D遊記...但好怕睇到個D得幾張相既遊記...所以我都放超多張向遊記到... Salibury 的石堆好易去...下次去英國抽一日去就可以啦~我都好想去歐洲呀!!但D機票燃油費...好貴..要SAVE多D錢去幾十日先抵!!! 我都好恨去意大利...遲D先慢慢睇你個BLOG!!!

    回覆刪除
  16. 我來緊9月都想參加學聯巴士團, 你有無參加過呀? 或者有無興趣去呀?
     
    [版主回覆06/10/2009 23:02:00]我打算新年去意大利12天~新年才有假~... 巴士團有次問過都幾貴下...你睇左幾錢?

    回覆刪除
  17. 我睇左學聯有個10日團, 26/9出發 $8,999,  不過要瞓巴士, 你有興趣都可以上網睇下
    [版主回覆06/11/2009 12:22:00]你平過我上次睇...上次去學聯買 JR PASS 唔知點解巴士團要萬幾蚊.... 其實訓車咁去邊到沖亮咖啦? 你有無問過?

    回覆刪除
  18. 佢每一日都會張巴士停係camp site度, 果度有得沖涼, 夜晚果餐就要自己煮(同埋其他團友一齊煮), 你之前有無跟過學聯巴士團呀?
    [版主回覆06/13/2009 19:28:00]我無參加過呀...不過我諗我唔會參加...我習慣早晚都要沖亮... 仲一定要吹幹個頭...搵酒店民宿都要揀有風筒... 如果你參加完話我知有無得吹頭啦~有我都可以考慮下參加~

    回覆刪除
  19. Hello Q!,
    我 plan 緊11月去英國呀,主要去 Manchester 睇曼聯同係 London 玩兩三日!我未去過英國架,你個遊記都好多野睇喎,不過 Harry Potter 既行程我就嘛嘛!我11月去,果面會好快天黑架,可能無夏天去咁好玩!
    你住果間民宿好唔好呀?我見你話會去睇台灣既 Forum 去 plan 行程,可以俾d forum 既 website 我嗎? 謝謝!
    [版主回覆06/22/2009 13:50:00]夜晚咪去影夜景羅~ 民宿我有介紹你可以去住到睇下 http://www.backpackers.com.tw/forum/forumdisplay.php?f=114

    回覆刪除
  20. 睇晒你個英法blog啦, 真係超正呀! 一個人好free, 想點就點, 正! 記唔記得用左幾錢左右呀? 好想學你的行程喔, good, good!
    [版主回覆07/05/2010 17:50:00]多謝收睇~ 因為無人同我去...所以我一個人係十分FREE!!! 機場TAX 1800...機票超平$2000 洗費就真係唔太記得..個時英鎊貴呀 15個幾...好似換左8000至一萬...歐元就換左5000不過仲有三千幾淨 大概都係萬幾啦~ 依家英鎊咁平真係要去呀!!!

    回覆刪除