澳洲11天之第3天07年11月26日

今日10點機~ 朝早車站好多人排隊買飛...機就得一部咁大把...
真係...到DOMESTIC 車費 AU$13.4
自助 CHECK IN PRINT 好機票仲要排好長既隊寄行李...差不多到最後一刻先OK
我地未食野去麥當奴買定個包上機食! 買完十分之趕跑去上機...氣來氣喘
坐機尾要行出機場上出機...機頭就唔駛...真得意...
坐定定食早餐啦~ 去左咁多次旅行...第一次食外國麥當勞...呢個長包 AU$4.95
機上面D野食原來唔貴...等我仲跑得咁辛苦買野食...買左支水~ AU$2... 打下機~ 聽下歌~ 3個鐘
 就到CAIRNS啦! 一落機 FEEL 到熱啦~ 太陽好猛呢~
羅好行李去搵巴士...問個司機係唔係 GO CITY 佢話係...放好行李上車坐好...
奇怪點解唔駛比錢呢...上完人後司機點名...原來係要向機場入面比錢寫名先...
個司機以為我地比左錢先叫我地上車...佢羅返行李比我地時係咁講 SORRY...哈哈
 入返大堂比左 BUS 費...佢會問你去邊到落...AU$7.5
今次無上錯車啦~ 向 CITY 出發啦~
架巴士原來送去每一個人住既酒店門口...我先頭唔知可以咁好...只係話火車站落...
見D人落得七七八八就同司機溝通下...佢車埋我地去 APARTMENT...真係好~ 唔駛周圍搵!
我地 BOOK 左三晚 APARTMENT! 房間都好乾淨企理!
執好野我地就去商場行下先啦~ 肚餓啦! 仲要去搵 LOCAL TOUR 搵名...
FOODCOURT D野食唔係太吸引...澳洲D野食仲好似貴過歐洲... 揀左個雞肉沙律AU$4.95...
好細咖咋...食完真係唔係好飽...去行多個圈...
見到有 CREPS 買...未食過咸既就試下啦... AU$9.75...真係貴到朋友...


不過食完佢真係好飽...又夠晒熱...算啦...

食飽就出左商場去 city 報TOUR 想聽日出島啦...點知聽日FULL 左啦..報左後日...
比左幾蚊澳元報名...其他錢就出船當日先比...
跟住又去返商場搵到 SUPERMARKET 啦! 買定野食今晚整呀!
行完supermarket 有d舖仲未收買左件冰衣同泳水褲~
差不多六點羅晒d 野返 apartment 先~
大家諗住休息下夜少少出去行下 night market...點知兩隻懶人睡魔急call...訓到十點先醒...哈哈
起身就煮野食啦~ 買相唔係好靚.....不過都係我煮既! 食完正餐食埋個乳酪飽晒!
個乳酪好大盒...食左四日!食飽飽沖亮...打機...又訓啦!
今日既戰利品啦~

3 則留言:

  1. 輕鬆旅館29/1/08 19:02

    HI, 你好..
    看了你BLOG多天...真羨慕又嚮往你的無限期旅程....
    原來真係有人咁幸福, 成日可以去旅行.....
    我於07年9月至10月都去了一個月英國及捷克自遊行....
    那時真不願回澳門呢............
    期待看你的下篇呢...謝謝你的遊記分享.
     
    [版主回覆01/30/2008 21:42:00]你去一個月旅行我未仲羨慕!我都好想去布拉格!我都好鐘意英國!

    回覆刪除
  2. 仲有冇 D 宿 舍 相 (目弟) !!!
    [版主回覆01/30/2008 21:43:00]無啦~TOILET...露台無影呀....

    回覆刪除
  3. 我同我個fd 3月頭諗住去英法自由行, 見你話機票+住宿都係6千幾?!點解咁平既? 同埋你有冇msn/email? 有d野想請教你~thx
    [版主回覆01/31/2008 03:09:00]EMAIL:  info@meteorstones.com    好D! 你快D去國泰3180或維珍2980買左機票先啦~LONDON~特價呀~

    回覆刪除