澳洲11天之第10天07年12月3日

今日二人之旅變左一人之旅!
執好野 CHECK OUT 時 K小姐話禁日搬水泡搬到手痛唔同我去玩啦...聽到個時真係呆左...下...我自己就無野~ 咁算啦~ 約好幾點向酒店等我就出發啦!
之前因為朋友仔想抱多次樹熊又想玩下機動遊戲咁就揀左去 DREAM WORLD

依家等返我一個都照去...又無得去潛水...
 10點幾出發啦~ 又係去搭返 TX2 巴士大概半小時就到啦! 
今日巴士貴D來回AU$8.2同超多人無位坐...企左半小時 >_<
遠遠見到有水上滑梯...但泳衣放左向O急到啦...DREAM WORLD入場費要 AU$66
入到去已經聽到 L形跳樓機聲...我呢一世都係唔會玩咖!
行下行下覺得佢D機動遊戲同韓國個愛寶世界超似!
行左無幾耐去玩左個海洋公園都有既機動遊戲! 我已經覺得太刺激了...
見到好多海綿仔!!
行去睇下白老虎..完全唔見影!
見到隻好嘆既老虎向到浸水! 個一刻真恨自己做咩唔帶泳衣!!
你睇佢個樣幾嘆!! 真過份!
去左搭下小火車~ 唔駛行咁多呀! 嘿
去到綿羊SHOW 差不多完啦~ 見到D超肥既雞!
十分之唔靚既羊毛!
同免費蛋糕...
D羊唔知做咩要咁迫自己迫埋駛一齊~
行過D見到貝貝D同類...我研究左一陣佢地真定假...一D動作都無...好大條咖!
又見到袋鼠啦!
隻樹熊真係訓得好型! 呢到唔係有好多隻樹熊~
本來無打算比錢同樹熊影相咖~ 不過睇人地影見係扒向個身到~隻樹熊又幾得意~
好啦影多次啦~ AU$15.95 不過呢到呢到影相真係好是但...快到呢..完全MAMA!
呢到D動物實在太嘆了!
仲有睇左好得意既綿羊! 不過佢地好為食!
呢三隻應該係駱駝來咖?? 但好瘦羅! 又細隻
牛都係咁嘆!
又經過老虎樂園~ 今次見到白老虎啦~ 佢都好嘆浸緊水!
咁大隻老虎估到唔咁痴人呀~
等到白老虎大人繞場一周啦!
不經不覺一點半啦~ 食過LUNCH 先! 牛扒漢堡~
又係成塊牛扒向入面! 價錢忘記左寫! 應該係AU$ 11個幾到啦!
小火車都有 D 似 HARRY POTTER 架火車既! 嘿
最後玩左個唔刺激既水上漂! 都要排好耐咖!
臨走時見到有職員拖老虎散步~ 仲可以摸下佢~ 我摸左佢個身~ D毛好滑呀
4點返到酒店唔見K小姐~ 我地約好5點~ 咁就去SUPER MARKET 買下野食~手信! 買完上去就見到K小姐啦~ 問佢去左邊..佢話周圍行下羅~ 去左遠D既沙灘!
我地8點幾機! 大家都唔係好餓~不過又無野做就返上次晚餐餐廳到食意粉啦~
兩碟AU$17 到啦~ 都幾好食~ 不過右手個碟好辣呀!
食完都係五點幾~ 咁早D去機場啦~ AU$4.1 架巴士超多人! 個個都去機場咁! 超多行李!
去到尾仲要轉架巴士去機場...仲要有幾級樓梯搬死我了!
七點未夠就去到機場啦! 仲有成個鐘! 入面又無咩行! 咁入閘坐啦~ 班機仲同我DELAY左成個鐘...向機場聽歌都聽到我悶啦! 最後成九點先上機返到悉尼出埋關都十一點幾啦~ 幾驚無車呀~
最後成12點幾先去返之前間 HOSTEL!! 拿拿聲沖亮訓覺啦~ 明天最後沖刺啦!
今日的戰利品~ 食食食~

2 則留言:

  1. 當年玩那個沖天炮跳樓機,個心真好似跌出來一般。
    [版主回覆05/13/2008 19:22:00]真係呢一世都唔會試!!! 我地唔嚇得咖!!!

    回覆刪除
  2. 我連hk既都唔會夠擔玩呀.....見到人地玩我都想暈底呀 ....
    [版主回覆02/02/2010 23:20:00]我十分多年無去海洋公園啦

    回覆刪除