澳洲11天之第11天07年12月4日

終於來到最後一天啦~ 禁日成點幾兩點先訓! 都幾唔願起身! 但最後一天啦! 頂啦! 
CHECK OUT 後~ 行李放向 HOSTEL LOCKER先...但要錢咖...應該係AU$2-3蚊...
 
通常最後一天都總會覺得唔夠時間! 向 CITY 搭LIGHT RAIL時超多老人家[幾十個]...
要買晒飛先可以上車...平時係上車先買咖...買左好耐下羅...等左好耐終於開車啦...
原來班老人家只係搭一個站...怪唔知得要買左飛先羅! 
最後連我地都要落車..因班車唔去 FISH MARKET...真係.......
受左D阻滯 9點7去到 FISH MARKET 啦! 我地第一時間沖去食串燒蝦~ 
 我打算食返3,4串先得...去到佢今日放假!! 天呀!! 無得食呀! 等左你9日先比我知無得食...
好唔開心咁入去 FISH MARKET 睇下食咩啦...今日唔知做咩~ 好少人~ 又有D SHOP 無開...
好似無咩好食咁...先買左個蝦沙律加串燒蝦  AU$19.5 超貴!!! 不過都買左... 
串燒蝦當然無出面檔咁好食! 仲要咁貴...
買多半打帶子同生蠔 都係 AU$13.3 幾平!!
最後買埋焗SHELL同焗蠔 SHELL入面係樣樣海鮮有D! 三個加埋AU$7.8 蠔好食呀!
以上D野都係我一個人食~ 朋友仔係食第二D... 食食下既時候有人沖過來原來係CAIRNS 出海識的上海夫婦~ 好好彩LAST 一日都撞到! 食完我就去左買芒果啦~
 之後就去返 PADDYS MARKET 打算買番梘同D木頭公仔! 點知佢又放假...
唉...真係少少野都唔比人買錢都唔比人用!! ...
去上面日日開既商場行個圈 買左 100G 乾木瓜 AU$2.5 
之後就返 HOSTEL LU!
我地三點十機返香港! 見無咩行就去機場啦! 十二點幾就到左機場啦! 機場D野係比出面貴羅! 雖然都無咩岩我買~ 但大家唔好諗住向機場先買手信呀!
行左好耐其實係無咩好行~ 都係周圍睇下有咩好食...
入面都算有幾多野食既! 最後都係揀左 SUBWAY...食左個雞包餐 AU$10.45
成個鐘前就開始上機啦...
用最後既散銀買兩包野上機食! AU$7.55 都貴咖!
上到機係好飽咖~ 又唔眼訓咪開包薯片睇下戲羅~ 但無咩好揀之下! 睇左加勒比海盜第三集...蜘蛛俠第三集 仲有一套忘記了...但之前個D都未睇過...哈哈
飛左個幾鐘派餐啦! 又食啦! 忘記左係咩啦! 成程機都係飽咖!
都忘記了幾點返到HK啦~ 天黑晒啦~
今日向FISH MARKET 買既芒果~ AU$18 / 7個
旅程完成啦~ 仲剩返幾百澳元~ 係D內陸機貴~ 唔係去澳洲都幾平既~ 
又係無咩可以買...食!食!食! 嘿!

4 則留言:

  1. E, 你仲未張(奧) 洲之旅串返牙? 散 Sau Sau, 要人慢慢搵.

    回覆刪除
  2. Oh, sorry, 原來你已經做左. 

    回覆刪除
  3. 其實FISH MARKET既價錢唔係想像中咁平!

    回覆刪除
  4. 好似成個 trip 都係 fish market d 野妳最 like 食喎....
    [版主回覆02/02/2010 23:17:00]唔係~羊架我都好中意食~ 因為我地都中意食海鮮先成日去食

    回覆刪除