第十二天-下08年4月18關西中國四國九州

去完東大寺就去埋春日大社~ 嘩佢就勁羅...
行入去都行成10-15分鐘...條路行極都未行完...
沿路都勁多獻燈~ 又係捐錢先可以寫名
應該係好高既樹呀...無左...
黃色既櫻花你見過未?? 我都未見過因為無入去睇~ 哈
呢到得好少鹿~ 不過呢兩隻一定痴埋一齊
寫滿晒唔知會有幾多YEN!! 真係好想知!
終於去到門口啦! 好高興!
春日大社我一定記得你條路! 長到呢.....
仲有好大隻鹿爬向到迎接你呀!
可以成為世界遺產同d獻燈有無關係呢?
行到入去幾普通下...
原來入面特別之處係有好多個神社~ 不過唔係座座都好大! 個個求既野都唔同!
夫婦大國社...比夫婦求唔岩我啦...不過心形繪馬少見d!
呢個我都唔記得羅...入面太多了...
最緊要呢個金龍神社! 求財咖! 好緊要啦!
行左幾個就無行啦...有成十幾個...有d後悔行入去羅...
返轉頭又見返先前兩隻鹿~ 幾相親相愛!
條路長到呢!! 行入去十幾分鐘...行出去又十幾分鐘...
行到路邊睇岩方向就等巴車啦~ 基本上唔會搭錯既佢係循環線! 180YEN一程
人有三急見到有 MISTER DONUT 借個方便去個好乾淨既洗手間先!
當然要買DONUT啦! 綠茶味~ 原味~ GOOD!!252YEN...無特價...
 車返京都時搖下搖下訓著左...明明之前經過東福寺 又向京都搭返去~ 
之後轉車去伏見稻荷 150YEN
伏見稻荷大社~ 好想去咖! 之前京都遊唔夠時間!  所以空都空半日出來
好多人去過京都無去過因為佢向京都另一方~ 巴士基本上係去唔到~ 大家在京都都是搭巴士居多所以無留意這間神社其實向京都搭JR兩個站就到啦!
時侯唔早啦~ 所以周圍都無咩人啦! 行得超快沖去神社...千祈唔好收住呀!
仲有十分鐘就五點半啦! 幾驚佢收~ 好彩佢係自由出入仲免費咖~ 太好啦!!
經過大鳥居行上千本鳥居!
到了!! 一棟一棟大鳥居出現了!
行到兩條比較少的鳥居道我就無行啦...因時候唔早啦...我怕要行好耐...留返下次先行上山啦!
我當然要同兩條鳥居隧道合照啦! 兩邊都無人! GOOD呀!
神社入面有好多狐狸咖!
捐錢就可以起一個鳥居~ 呢到有超多人捐錢!
成間神社都係紅當當~ 周圍都係紅!
呢到有狐狸繪馬...好得意...點解我無買個返來咖...
我怕D日本神唔識中文...所以次次都無參拜...哈
走時行去搭車發現 JR 既稻荷站!! 仲要好近! SHIT! 點解上網無留意到咖!
先頭仲白痴比錢搭車!
時候唔早啦~ 要返新大板啦! 有車啦!
返新大板酒店羅返行李就又要搭子彈火車啦~ 向九洲出發啦!
時間關係要買野上車食啦~ 大阪便當好多都係壽司...有生魚
所以揀左食LOTTERIA! 終於食到絕品芝士漢堡包啦~
買多舊雞食~個漢堡包一來就覺得好細個呀~ 不過d芝士真係幾勁~
個雞超好食! 好食個 mos burger 同 kfc 好多! 十個滑!兩樣加埋汽水薯條850YEN
上車睇下相訓左個幾鐘到九州啦~ 過多陣去到博多啦! SO GOOD!
攪清楚出口好易搵到我間酒店啦! 過條馬路就到啦~
間房唔算窄~ 好長羅~ 由於佢d窗係開唔到入面係冷氣來~ 唔係暖氣 good呀!
book 房時揀女士 package check in時會送埋~ 折左一晚係 5200yen
浸個浴後睇下電視就訓啦! 聽日去阿蘇啦!

沒有留言:

張貼留言