第十三天-上08年4月19關西中國四國九州

未來幾日行程都係九州啦! 寄存好個o急~ 酒店有免費早餐~ 同向仙台差不多野食!
不過佢d飯團係無包裝個隻~ 乳酪入面有蘆薈粒~ 正呀~

極速食完就趕火車去熊本啦! 好彩車站就向對面!
由於剛好有車又趕只可以影對面架車~ 黃色車好少有~
好快都來到熊本啦! 不過原先班車開左啦...班火車遲左幾分鐘...
我仲未向日本食過吉野家...D飯團都好吸引呀~
睇牌又見到有架 ASO 觀光火車比之前架慢D...是但啦~ 都上啦都會經要去既站!
意外地搭左呢架星期六, 日先有既 ASO 1962觀光火車
車入面有電視介紹阿蘇火山地形和歷史
全車指定席~ 上到車都還可以畫位!
另外還有單車車廂~可同單車一齊搭火車~真係唔錯喎!
開車啦~ 好好天! GOOD!
開左車就周圍行下啦! 見到有個記念牌可以影相~ 仲有車長帽!!
又見到有記念印~ 給呀~
行車途中火車小姐會幫全車人影相當然你可以唔影啦!
九州天氣好好呀~ 陽光普照~ 唔駛再天陰陰!
去到立野站相都未影就要上車啦! 轉左車就搭南阿蘇鐵路啦!
我就係為左呢條橋搭佢! 點知向車上面係影唔到佢側邊~ 睇相條橋半天吊!
條橋上面仲有人向到維修...嘩佢地唔係唔驚呀...好高wor! 我仲要唔見佢地有攬安全帶...恐怖!
藍天加上鐵路都幾表達到日本呀!
南阿蘇有好多個名水水源~ 一陣都會去一個~ 
半小時都唔駛就到左總站高森啦~係南阿蘇鐵路總站! 全程470YEN
都有少少櫻花盛開緊!
一場來到當然要出去睇下啦...影左張相都差不多可以等車走啦~ 周圍都好似無咩行...
又有架火車放向到!
仲有個收埋左既獅頭
向車站轉左個圍都有d手信賣下...
高森站入面最大特色都係入面有好多個記念印...應該係南呀蘇咁多個站都有齊!
得一大卡咖咋~ 好迷你下既火車!
鐘意SHOPPING既朋友應該都唔會來呢D鄉下地方!
高森出發好快就去到阿蘇白川 230YEN
一出站完全估唔到個站係無INFORMATION...地圖都無張...
我唯有影低個大見板一路行一路睇相機啦!
人影都無個...電波少年出發啦!
出發前PRINT好晒附近既士多啤梨園~ 點知都會路經一個! 見到指示啦~ 無行錯! GOOD!
本來都有打算去任食士多啤梨~ 不過都係無食!
700M太遠啦~ 唔係都去開下運呀~ 我都係唔去啦~ 哈
十個平既士多啤梨...仲要自助比錢~
行下睇下都行左成二十分鐘之行到白川水源
一路行~竟然比我見到有紅葉~ 春天既時候竟然有紅葉...真奇怪!
真係好紅咖! 佢一定知我秋天去唔到日本比我影埋...
入場免費~ 不過佢會收100YEN環保費~ 但送返張記念卡比你!
日本有好多名水~ 白川水源都係其中一個!
源源不絕既清水湧出來~~
名水真係好多人來裝走咖~ 無帶樽唔緊要~ 個到有得買~
D水實在清得太過份啦!
仲有個池塘仔~
合照一張~     
好細少既紅葉樹仔!
源頭之一???
白川水源每日都有好多水湧出來咖...
回程啦~ 行另一邊就有D野食信店!
見到串燒三兄弟呀! 當然要食返串啦! 一串320YEN!
實物都幾大串咖~ 仲有D重~ 仲查左D疑似甜麵是醬!
佢用超慢火都應該燒左好耐下咬落去係脆咖~ 仲十分之熱!
味道我都鐘意~ 個汁係咸咸地~ 白色個D同年糕一樣味係甜咖~ 試下都唔錯!

1 則留言:

  1. D串燒三兄弟我好怕啊!唔鐘意個味,好怪。。。你有無上阿蘇火山?
    [版主回覆11/18/2008 23:15:00]周圍d串燒三兄弟都唔同味咖...醬油味係超難食! 呢隻好食呀!係甜年糕加甜味噌

    回覆刪除