第十五天-上08年4月21關西中國四國九州

今日唔駛趕車~8點幾先起身~前面就係車站搭車好方便~

酒店包埋早餐就去食啦~
仲以為好似住開個間自己羅野食~  點知佢係放好晒向一碟到自己羅D包~
簡單為主啦~ 不過D麵包都幾好食!
之後就搭大概一小時JR去指宿啦!  架車超多人~ 完全無位坐~
開左幾個站先小好多人~  遠遠影到一張櫻島~

10.20到左啦~ IBUSUKI指宿!
未搵記念印打算一陣返來先揾~ 就去左搵巴士啦!
好順利等一陣就有巴士啦~ 5分鐘車程 130YEN 就去到砂樂會館
指宿最出名一定係砂浴我一定唔可以錯過!
一陣就去呢到訓砂浴啦~ 當然要影低先啦!
個沙灘識出煙咖!
砂浴 只需 900YEN 毛巾加100YEN 都好平! 砂浴一定要換上浴衣!
入面當然要空裝啦! 還有一條小毛巾係包頭既!
仲懶可愛用毛巾整左個韓國綿羊頭!
我就係訓向呢到入面!
行到入去...首先就話個頭 "打咩" 唔可以包到咁~ 哈!
因為佢主要係包你條頸!
唔好比d黑砂辣親你d肉!
ok後訓好d 嬸嬸就用鏟 鏟d砂落你身到啦! 初初感覺好得意睇住比人活埋咁!
之後就覺得好重啦!!
鏟幾下成身都壓實晒啦! 只係得返個頭向出! 個心口好重呀...
有少少抖唔到氣既感覺...佢叫我自己睇時間大概20分鐘到啦...
D砂真係好重下咖! 但成身好快就熱!  訓左15分鐘我已經熱到伸左隻手出來..
再耐D伸埋隻腳..再耐DD人都起埋身羅! 勁過美容院太空機呀!
拍乾淨D砂仲可以去埋浴堂浸埋個溫泉! 雖然唔係露天風露但都好寬敞舒服!
沖亮同吹頭係可以消耗左我好多時間~ 整好晒已經係差不多12點半~
行出會館附近都未行就有車啦~ 先頭打算搭返指宿車站~
問一問知會去到下個目的地附近就好順利一程去埋啦! 180YEN
大概15分鐘車程就去到最近知林島既巴士站~
司機叫我一直向前行就係目的地啦!
又係呢D疑似松樹既樹!
周圍都係無人~ 一個人向馬路行啦...
行完馬路會經過一個大公園??
行大概10分鐘就會見到海啦
再行就係黑色既沙灘!
來呢到就係去行一行條沙路啦~ 潮退時就會出現一條黑沙路可以行去知林島!
佢地好努力唔知向到撈咩~
成個沙灘都黑嘛嘛
上網CHECK過11點幾就開始潮退~ 呢條沙路唔會出現好耐
ZOOM 埋去好似好近...  其實都幾遠下咖!
差DD先影得晒...不過影得最好係呢張啦...
我都唔知係陽光猛定係D沙本身都係熱咖呢? 行落沙係熱熱地咖!
竟然有人吊魚...  向岸邊真係吊到魚咖咩??
今日天氣十分之好!  藍天白雲加知林島!
我有問佢係咩來咖...不過佢講日文我都唔知係咩~ 哈哈~ 疑似係海草/海帶啦..
由於我太懶...當然唔會行去個島到啦...所以我都係走啦~再見
行返去搭車都好遠咖...  
又要行返一大段路先去返巴士站不過今次係行海邊唔係行公園~
好多海草~
行返到巴士站一睇就幣家伙羅... 仲有成個幾鐘先有巴士返指宿站...
即刻跑去對面見仲有十分鐘有車... 不過係去第二聽都未聽過既站...
餐廳都無開點等一個鐘... 所以都會搭就來個班車~
但等到過晒鐘都未有車以為無車啦...
等多5分鐘先有車... 上到車一個人都無呀... 架巴士沿住海邊行

2 則留言:

  1. 我都去過指宿歎沙浴,感覺一般啦,都係浸溫泉爽啲。
    btw,點解無你沙浴既相?
    [版主回覆12/07/2008 18:36:00]沙浴係重D但都幾快熱喎! 同埋我都無羅相機出去~ 況且唔靚都唔會羅出來啦~ 嘿

    回覆刪除
  2. 我個時試呢個熱砂浴真係有D頂唔住,好熱。。。我要叫嬸嬸掘番我出泥
    [版主回覆12/16/2008 11:07:00]唔駛掘呀~ 自己好似彊屍彈出來呀嘛~ 哈哈!! 我熱到最後d手手腳腳走晒出來抖氣~

    回覆刪除