第十八天-下08年4月24關西中國四國九州

全日就係向福岡周圍行~ 先頭路過一間賣東北手信~ 買左好幾包青森蘋果乾!
又行下D電器舖睇下相機帶都係揀唔岩!
呢個餐我都十分之想食咖!
不過時間仲早加上好似食左好多次燒肉咁都係無返去食!

全日都係行到邊去到邊啦~ 呢條街似係 CLUB 街呀~
有D招牌都幾靚呀~

終於行到無咁多樓既地方啦!
見到運河城啦!
呢到唔知係唔係屋台呢? 可能係一部份!
四點幾就準備開檔啦!
博多運河城~
入面都幾多人咖~ 一家大細~ 旅行人士!
呢D都幾得意~
WENDY'S 食完佢真係咩都唔駛食羅!
向商場周圍行下去左間手信舖~不過影左幾張相佢話唔比影!
買左少少野就走了~
入面行左一陣就無行啦~ 都係D雜貨~動物衫呀~其他衫~
之後行過商場入面有間餐廳係食BUFFET睇佢電視介紹見D野食好似幾吸引
不過入到去先發現個電視呃左我一半...最想食個牛肉係要加錢先有一塊...
咁我當然無加啦~ 只係揀食1880YEN一位既BUFFET算啦~
沙律同罐頭生果我都幾中意食咖!
個PIZZA好好食佢一次整一兩個全部剛整好~ 好脆好熱~
意粉都唔錯~ 夠流!
入面都有唔少炸野~ 好多都無夾! 見隔離一家日本人羅左兩大碟炸野!
炸蠔都幾好食~ 其他都OK啦!
再來PIZZA加粟米湯! GOOD!

乳酪加生果~
食多兩舊壽司飽到今晚啦!
食飽飽向商場入面行多陣~ 意外地買左對凉鞋~ 難得!
六點九啦~ 天仲未黑~ 好靚既晚霞~
食蟹既!
D屋台開始營業啦~ 都幾多日本人食咖~ 我就食到好飽啦!
又係周圍行...行到邊去到邊啦~ 有地鐵站就OK啦!
行到去天神南站啦~
行左十分之遠又去到天神地下街!
今日行左好多間SUPER MARKET蔬果都係呢到最平~ 又返來買啦!
賣完野9點到返到酒店啦~ 本來打算如果肚餓走去食多餐!
但真係太飽都係留左向酒店執行李睇電視~ 浸下浴啦!
最後一天啦~ 第18天戰利品呀! 用得最多錢買野都係今日啦!
明天第19天係無行程啦~ 返香港啦~

2 則留言:

  1. ‖.歪歪27/12/08 15:28

    真是好豐富
    [版主回覆12/28/2008 00:47:00]d野食好豐富~ hehe

    回覆刪除
  2. 咁耐都未試過去屋台食嘢,應該幾有風味。
    [版主回覆12/28/2008 23:34:00]我都無食過~見有D人話好污漕~上次見都OK啦~ 下個月25號第一晚可能會去食!BOOK左住天神~

    回覆刪除