第十八天-上08年4月24關西中國四國九州

食埋早餐9點幾先出發~
今日天氣好到嚇親啦~ 禁日天氣咁差! 佢可能知我LAST一日對我好D啦!

向車站入面會搵到有齊九州D HELLO KITTY / BB D地區限定公仔
去車站羅地圖啦~ 點知呢到詳細地圖竟然要收錢就無羅啦~

羅左D介紹書仔不過入面D地圖十分之簡單! 給埋印~ 不過唔係好靚
先買左個地鐵一日卷先 600YEN
今日第一個目的地就係 SUPER MARKET 啦! 呢間係買開個間~ 不過九州唔同左名!
呢到有好多士多啤梨揀左一盒試下甜先再買啦!
買左D野就返酒店放低先啦~ 士多啤梨唔係好甜最後無買返香港啦!
之後搭地鐵去左天神地下街啦! 條地下街真係十分十分之長呀!
由於無地圖向手是但出個出口啦!
見到兩棵好靚既樹! 新葉就係咁既色~
之後就完全迷失方向~ 周圍行啦~
我既目的地係想搵一蘭拉麵但發現自己完全無睇下邊到有!
好彩去個到商場有書局~ D RURUBU放晒出來任睇!
大既知道自己向邊~ 好近就有間一蘭啦~VERY GOOD!
向商場入面見到D襪特價~1000YEN5對就買左比呀媽啦!

嘿~ 搵到一蘭啦! 向條好乾淨既巷仔到!
先向門口禁機買左票先~ 拉麵+叉燒+蛋 900YEN 都唔平!
一人坐一格~ 十分之好啦~ 湯既濃度~ 麵既淋度~ 葱呀都係自己揀!
佢會遮住你店員見唔到你咖!
隻蛋好似成150YEN咖! 佢本身整到佢咸咸地~ 仲係半生熟真係十分十分之好食!
我碗麵既叉燒係比錢加左咖啦..不過都好似好少咁既!
個麵係真係幾好食既~ 不過我都忘記左點樣好食法啦~
食飽又行啦~ 行去D百貨公司到~ 福岡周圍都係高樓大廈~
呢個燒餅好想食喎!! 咁靚!
見到三越啦~
三越對面就係太丸啦!
指定動作去手信部行咖啦!
好靚既枇杷~ K小姐叫我買...但覺得好貴無買啦~ 哈哈
D花好靚呀~ 不過都幾貴咖!
周圍都元祖長浜拉麵~ 哈哈
三越門口
好多隻河童向到玩水!

右面係鹽鯨魚肉來咖~ 好黑!
好靚既牛肉呀~ 不過好似出街食仲平!

1 則留言:

  1. 今次再去都會食一蘭.久留米都好好食.......試下啦~ ~
    [版主回覆12/29/2008 09:12:00]我鐘意食烏冬同松屋多d

    回覆刪除