DAY 8 仙台藏王8天 08年2月28日

今天係無行程的回港日! 8.50早機回港... 太早要去機場今日都無得浸下溫泉...
5點幾就要起身~ 執好晒野換好衫都仲見到日出...真係早呀!
由於地下都有少許積雪...加上又要推行李6點半就出發行去車站了! 7點到有車~ 
向車站買左個面包比自己食 200YEN 咖! 
向便利店買D飯團返香港~520YEN
向機場最後沖刺啦~ 好開心見到有書店~ 不過想買既書都好多都披口無買到... 

買完野去到閘口就見到昨天的香港人啦~ 大家見面不停講呀講~ 好快就要登機~ 
佢地係唔知係咩MEMBER 可以優先登機~ 大家就好快上左機啦~ 
一上機就羅定晒D八掛雜誌留意下淫相事件~~ 哈哈~ 幾八! 
不過我同佢地坐得好遠我自己八掛下啦!
仙台, 雪景, 滑雪再會了~ 有機會下年再滑雪啦! 日本好快就會再見啦!
回程機好少人下...一個人坐三個位~ 第一時間睇下有咩食啦! 
個豬肉燴長通粉D豬肉超有肉味無點煮過都好夠味!~ 日本做餐真係唔同D!
今次個雪糕就GOOD啦~ 我食晒! 
食飽飽無電視睇打橫訓左啦~ 
向我訓其間仲有點心派~ 訓醒見放我頭隔離~ 哈哈!
八日好快結束啦~ 話咁快又返到香港啦~ 羅完行李同大家BYE BYE後就回家LU!
LAST 一日機場戰利品!

2 則留言:

  1. 西門慶28/6/08 08:32

    淫相事件完結左啦~~~~不過都仲好懷念,哈哈!

    回覆刪除
  2. 如果去到仙台和青森才book酒店,你覺得有沒有問題?我驚沒有地方住?
    你會否打算自由行去立山黑部?我睇很多blog都是跟團去?
    [版主回覆09/01/2008 21:49:00]立山黑部自己都去到...因為係不停咁轉交通公具...我自己四月時太多地方想去! 交通費都唔平!
    我買左個JR 14日PASS 唔想仲要比錢搭車!所以放棄左!
    仙台可以唔駛book既不過walk in 會貴d所以我自己一定book定先! 青森我就唔知啦! 同埋溫泉酒店一定要book定唔係可能無飯食!

    回覆刪除