DAY 1A-8月28日馬尼拉長灘島晒燶hea爆之三人行

好耐未試過咁早出發啦! 因見人發生過遲check in 無機位...都係早d check in 安全d!

仲可以向樓下搭 N26 唔駛轉車~ SO GOOD!

今次同 K小姐~F小姐~ 一齊去陽光與海灘啦~
我地今次搭聲譽好壞一半半既 宿霧太平洋~ 平呀嘛~
6點半都未夠就 CHECK IN 啦! 包有位座啦~ 嘿
飛機無餐食咖! 一定要食早餐!
太好啦~ 唔駛搭巴士上飛機~
我帶埋部新 NOTE BOOK 去呀~ 不過真係幾重...
就上機啦~
 
飛機比原定時間仲早到左~ 樓下好多屋呀!
十分之好天!
CEBU 用新三號大樓~ 超新~ 又無人!
過關因為唔多人都好快! 之後我地就一支箭去左內陸機COUNTER

睇下佢會唔會比我地搭12點班機~ 好可惜佢話 FULL 晒!
咁我地就 CHECK IN 三點幾班機先! 內陸機行李一人只可以帶10KG
我地竟然超重...1KG 100PHP本來見唔係好貴都比錢啦...點知佢話無散紙找...
咁算啦~ 羅晒D火牛出來羅~ 剛剛好!
我地問左想去個商場要搭幾耐的士就出發啦!
一出機場就見到對面有個教堂~
好似泰國咁排隊時同你寫左目的地先! 起錶 70PHP之後 4PHP一跳
上車個司機好好人~好多野講~ D英文仲幾叻! 180PHP就去到商場啦
見到佢就到個商場啦!
我地馬尼拉唯一目的地就係SM MALL 係全亞洲最大既商場喎...
入面有 D似日本 OUTLET~
有唔少野食咖~
問左兩三次先去到 SUPER MARKET 因為入面大到要分幾個館~
由於怕 LAST 一日無時間買野~ 都係買定安全D!
入面D格局同泰國 BIG C 都好似下~ 我地要搵當然係野食部啦!
入面菲律賓出產D小食真係十個平~ 幾豪子港幣就有啦~ 大包D都係個幾!
最緊要其他團友要買既芒果乾~ 我就唔係買左好多!
向入面行下都行左成個鐘咖!
都有唔少生果~
 真係一次要買咁多蒜頭?? 
呢D係我買既~ 一共550PHP
買完仲有時間就去FOODCOURT食埋野先啦!
   一陣去BORACAY張紙TICKET
入面都有唔少野食...不過睇來睇去都唔係好岩~
最後就買左個魚頭湯...我就唔知佢包埋飯...又叫埋個炒粉絲~
加埋係 185 PHP~ 先講個炒粉絲啦~ 係凍凍地羅~ 都OKAY!
個魚頭湯我就超鐘意飲啦~ D湯好清~ 係有蕃茄滾~ 好酸好開胃~
個魚頭幾多肉食~ D湯用來撈飯真係好好食~
唯一十分差係佢個兩條唔知咩菜...超苦...唔知咩事
唔知做咩唔比影既戒款車!
 
 呢D係馬尼拉既巴士~ 架架都唔同花紋~ 好型咖~ 不過我地就當然唔會搭啦!
幾多電線...仲好亂下~ 天氣十分好! GOOD!
回程返機場~ 架的士係要開價先上車見先頭180PHP佢話200PHP
都OK啦! 大家記住黃色TAXI係照表計...白色TAXI就一DD啦! 多數都收多!
內陸機 TAX 200PHP~ 比左就會釘向機票到!
入左閘都係等上機啦~ 等到差不多夠鐘時見仲無咩人準備開COUNTER...
有D唔對路行去佢剛廣播個閘口睇下...竟然開始上我地架飛機...
嘩...好彩行去睇下~ 唔係走機都無人知...個閘口轉左都無人指示...
又無電視SHOW出來...唔識英文D人咪PK...
有驚無險可以上機啦~ 行一陣就去到上飛機個到啦!
好細既飛機~
第一次搭螺旋翼飛機...
內陸機~ 好OK喎~ 好新~ 個位仲幾闊~ 坐落都好舒服!
大既50分鐘至一小時就會去到CATICLAN啦~ SO GOOD!!
上到飛機就不停影影影啦~ 佢無平時D機飛到勁高!
中間舊雲好得意!
菲律賓真係好多島~ 飛過左好多個島~
D沙灘十分長~~ 我地降落啦~ 到 CATICLAN 啦~
椰樹排晒向到歡迎我地啦!

8 則留言:

  1. 終於講到8月! 
    [版主回覆12/30/2008 10:46:00]我已經跳過左澳門了....哈哈

    回覆刪除
  2. 間supermarket入一次就要check一次袋呢...
    [版主回覆12/31/2008 10:53:00]係個商場~ 唔係super market!

    回覆刪除
  3. 好靚喎,仲有澳門-------幾時有得睇呀?
    [版主回覆12/31/2008 11:00:00]呢幾個月去左好幾次澳門~ 遲下啦...d相都未整好

    回覆刪除

  4. 新年快樂!有時間黎我blog飲杯熱茶食個包 , 睇下野先走呀!多多指教   

     

    回覆刪除
  5. 新年快樂~~~希望新一年都去多D 地方玩啦~~
    [版主回覆01/01/2009 13:23:00]多謝~ 喎~ 我都祝你09年心想事成!

    回覆刪除
  6. Happy New Year..
    馬尼拉天氣好好wor~~
    祝你去更多地方,環遊世界。
    [版主回覆01/01/2009 13:23:00]多謝~ 喎~ 我都祝你09年心想事成!

    回覆刪除
  7. (Empty)
    [版主回覆01/01/2009 13:23:00]多謝~ 好靚喎~ 我都祝你09年心想事成!

    回覆刪除
  8. its seems the hotel quite nice wor!
    What is the hotel name ar?
    Thank you

    回覆刪除