DAY2A馬尼拉長灘島晒燶hea爆之三人行-08年8月28日

我地ORDER左9點食早餐啦~ 駛唔駛咁多麵包呀~
味道可以啦~ D煙肉夾麵包食都唔錯啦!

天氣十分十分之好好好啦! 淺藍色個到就係海邊啦~~~
雖然唔大~ 酒店都有泳池咖~
有個人企向果到就係馬路啦~ 超快就去到沙灘~ 不枉我上網揀左咁耐
每人一早第一時間影返張相先!
羅齊野大家出發啦! 但發現一樣好神奇既野~ 每朝早原來係未退潮咖!
D水仲可以去到小腿以上...我無理由羅住我個大相機跳落去咖~
100%無加工! 超靚呀~ 我個私家冰池呀!
落唔到水我地就行幾分鐘出沙灘路啦~
長灘島1973年先開始開發~ 都係三十幾年~
我出到去D水就低D啦~ 不過都要間水行~ 見到有香蕉船不過大家都無諗過玩!
嘩~D水真係十分之清呀~大家都好開心~無來錯地方~
一路行一路好多人問你要唔要環島遊~
我地當然要向沙灘享受一下陽光與海灘先啦!
見唔見D水好清呢? 岸邊基本上未有路行~
我地一路行一路影相~入水又影出水晶又影...我就做左K同F小姐既攝影師......
上網BOOK房時見到自己間酒店有沙灘椅...去到就另一會事~
完全唔見有啦! 所以我地就行去睇岩邊間餐廳坐低杯野飲~ 訓人地張沙灘椅啦!
菠蘿特飲~ 60PHP 應該係溝粉沖既~
呢到終於係有沙可以行啦~
影夠相放返好個大相機就要沖去水到啦! 似唔似泳池D水呀?
同我部CASIO買左個潛水套都可以向水影下相!
唔駛去到好遠就已經發現魚仔行蹤啦~ 岸邊會多D沙粒~小心D!
F小姐十分之熱衷晒太陽~ 我同 K小姐就去搵魚仔玩啦!
行到去到腰既水已經係好遠咖啦~ 果到D沙已經係十分之滑
我地腳側邊有好多魚仔呀~ 我FEEL到佢地啄我隻腳咖!
白痴K小姐同Q小姐~向到玩左好耐水~ 向水入面同人影相真係十分之難咖!
向水上面影咖~清到見底~哈哈
多謝 K小姐捐軀入鏡~ 佢好叻羅定早餐D麵包來比魚食!
唯一可惜就係D魚都係同一款既!
F小姐係唔識游水咖...不過都有同佢同D魚玩下~ 不過佢都係鐘意晒太陽多D!
玩到一點幾我地就走啦~ 去第二度行下啦! 60PHP係坐左三個幾鐘抵晒啦!
條沙灘路越來越闊啦~
見唔見到D魚毛仔呀?
水清沙超滑向到一定搵到!
WILLY'S ROCK 聖母岩
向到會有個聖母向到大家都會上去同佢影下相~
今日我都唔知同果兩位小姐影左幾多張相啦~ 我已經FEEL到我個人晒到好熱!
又有魚毛仔啦
今次到 F小姐捐軀啦~  仲有隻蟹仔~
有無覺得聖母識發光呢?
不停影相之際呀 F小姐好勁呀~ 向聖母岩上執到1000PHP~ 即時走啦! 哈
時間夜個沙灘就會越闊~ 好得意
D人開始整城堡比人影相啦~ 好勁呀!
返到酒店打算沖下身就行去食野~ 大家向泳池見到隻大拖鞋~ 都要玩下先
又玩又影相都玩到差不多三點呀!
顯靈之1000PHP!

沒有留言:

張貼留言