DAY3A馬尼拉長灘島晒燶hea爆之三人行-08年8月30日

又到早餐時候啦~ 食飽飽就要準備出海浮潛!

就來十點鐘唔算好多人~ 可能大家都出晒海或未起身~
時間還早~ 水位仲係好高~
今日個 white beach 又靚左wow!
搵到昨天位叔叔啦~ 叫我地等一陣間船來緊!
今日我地就係搭佢啦! 不過今日係另外兩位無咩表情賓賓開船...
出發~~
見唔見到d水好清呀?
揚帆出海了~ bye
唔好意思無野做就係咁咖啦!
今日都好似幾大浪!
去到水深既地方都見到下面既珊瑚礁! 到達今日第一個目的地 鱷魚島對出~
又於我白痴既關係~ 我就以為佢話上水先拉住佢!
點知原來叫我地拉住佢浮潛...F小姐就唔識游水一定拉實...K小姐就知要拉住拉實!
今日十分之大浪! 我就好勁一下跳左落水開始浮下浮下影相啦
影左一陣發現好似好大浪 我地只有救生衣係無蛙鞋...
唔似向澳洲游得咁快...個頭上水就知死啦...
唔知係我比水沖到好遠定個船飄遠左 K小姐叫我快D游返個去...
但真係好大浪游來游去都好似同架船差好遠...真係驚驚地...
最後連唔識既自由式都出埋游左應該有成10分鐘
唔知游左幾多百米我終於游到去個救生衣到啦! 我簡直係想斷氣!
我終於可以同大家團聚啦! 實在太開心~ 呀K小姐同F小姐係咁笑...
真係想推走佢地等佢地游下!
之後我就死都捉實條繩啦! 不過D浪真係好大加上先頭游左咁耐...
我向個海到暈船浪...真係因為&*#())_#!^^&@
可能大家都晒傷左...一路游D皮膚都有D刺刺痛
無氣無力向海到浮多陣啦!
珊瑚顏色就唔係好靚啦~ 不過總算見到海星~ 藍色咖...見到嗎?
過多陣我都上左船羅! 個人都仲暈緊船浪! 唯有望遠D啦!
之後我地就叫去PUKA SHELL BEACH 啦! 咁大浪我地都費時浮潛羅...上岸啦!
呢個 仆街  beach 又真係幾靚下~
d 水真係藍色咖~
日頭都幾晒! 再加上我已經係不知不覺晒燶左都係入水好d!
d水都有d凍~ 再加上大浪都唔敢游好遠...
White beach 其實都唔係好多人~ 呢個 PUKA SHELL BEACH 就更加寧靜!
今日真係幾大浪! 向岸邊坐向到都會比佢沖上岸!
無人咖! 我包左! 哈哈!
以前呢個沙灘係有十分多貝殼~ 不過比D人執晒做飾物!
每一天都係陽光與海灘!
D水都係咁清! 不過d沙粒就粗過 white beach 好多啦!
feel 到佢係大浪嗎?

3 則留言:

  1. 好靚呀,但係今次冇介紹有乜好食。
    [版主回覆02/20/2009 13:05:00]因為無食野咪無羅~ 嘿

    回覆刪除
  2. 一睇到你游左唔知幾多百米...我腦海又出現當日情景啦~~又大笑左陣﹗
    [版主回覆02/27/2009 12:58:00]好好笑咩下次推你出海等你喊呀啦~

    回覆刪除
  3. 今日又睇番你唔知游左幾多百米...仍然諗到果陣...既情景...
    簡直笑到停唔到咁濟﹗

    回覆刪除