DAY1 九州親子溫泉之旅-09年1月25日

今日年三十係搭11.30 HK到上海轉機~  但一早有事做就去圓方 CHECK IN 先~
向圓方機鐵站一定要 DO左八達通先可以CHECK IN...即係一定要搭機鐵啦...
我同呀媽就好豪一人九十幾蚊搭機鐵...唉!!

由於比同事老點話東航無飛機餐...我地係向大家樂買左兩個燒味飯!!
但飛左唔係好耐我就聽到佢話準備派餐...真係想打我個同事...
飛機餐肚餓既話都算細~ 不過我地仲食左一個燒味飯...食到好飽...
食完佢竟然有 H雪糕派~ 嘩我同呀媽都覺得好出奇...事關機票好平下
都會有D叫貴既雪糕派~ 實在出奇!
WU~ 到左上海啦~ 入機場要轉巴士~ 一出機超凍呀!
行李會直接寄埋去福岡~ 我地就兩手空空周圍行啦!

個機場會唔會黑左D呀~
問下路~ 我地係要上三樓去出境大堂到!
東航上海好多機去日本~ 可惜大阪 FULL 左~ 唔係我會揀去大阪咖!
上到出境大堂即時光猛晒~ 仲見到世博個藍公仔~ 好大個棟向到!
機場個頂好多一支支柱羅...點解要咁樣設計呢?
因為我地無打算出去上海市所以就入閘啦~
去程差不多要等成4個鐘呀...不過新年旺季轉機平咁多就無辦法啦!
呀媽就向到中眼訓...我就睇下D書羅...最後大家都好飽食埋個燒味飯...
又向到鬧我同事啦~ 哈哈 唔食唔同我羅埋去日本咩...
終於等到夠鐘上機啦~ 上海福岡同 JAL聯航...
唉...又食啦...今次無雪糕啦~
大概八點幾就到左福岡~
好清楚話我知係 4度~
由於上次我係搭的士去機場...所以唔知搭地鐵係要國際線搭巴士去國內線!
架巴士行左好耐先去到國內線~ 如果搭的士我諗到左酒店啦~ 哈
今次我揀左住向天神~ 首先搭地鐵250YEN 一位
好快就去到天神站~ 我地個出口係1號都幾遠下仲要行樓梯~
試新野就係要D代價~ 行出出口都幾大雨下~ 不過都好順利搵到酒店!
間房因為兩張單人床都幾迫下~ 不過主要訓都無咩所謂~ 夠晒乾淨就OK!
呀媽第一時間就係煲水...我就第一時間開電視~ 再睇下食咩好啦!
休息左半小時~ 時候都唔早啦~ 出去搵食啦~ 本來打算第一日就去食屋台
唉~落雨~ 又落雨! 近近地去左食一蘭啦!
經過今日D燒味飯同飛機餐我地都唔餓得去邊~ 食拉麵就岩D!
又係呢隻蛋又係呢隻碗~ 一蘭既蛋都係咁好食! 100YEN
今次叫左一塊牛油...真係好油呀~ 麵690YEN+木耳絲100YEN
加埋隻蛋落去~ GOOD 呀~ 加埋辣就仲好食~
我當然無可能飲晒D湯啦~ 不過去晒呀媽個碗到~ 哈
食飽飽同媽咪雨中慢步返酒店沖亮休息啦~

*提外話 年三十晚 上海飛福岡時候我地向上海上空見到勁多煙花~ 超靚呀!

3 則留言:

  1. 點解d 飛機要經上海才去日本福岡?
    [版主回覆03/24/2009 14:28:00]飛上海接多D客先去日本可以收兩轉客呀嘛

    回覆刪除
  2. 稻草人26/3/09 05:56

    不經不覺,法國之旅已經來到第三站 - 聖米歇爾山。 有空請來看看啊,期待著您的意見和分享。 情迷法蘭西 LOVE at FRANCE http://hk.myblog.yahoo.com/a-scarecrow/index?l=f&id=78

    回覆刪除
  3. 今次妳同媽媽係唔係自由行呀....妳好叻呀.....妳一年可以去咁多次旅行既 ? 妳有好多假架 ? 睇妳既 BLOG ..睇得我好開心呀..重好有衝動想快 D 去旅行呀.....哈哈...平時就算睇 TV 我都好 LIKE 睇旅遊特輯架....
    [版主回覆01/15/2010 12:09:00]去日本跟團好貴咖~ 每次都是自由行~ 我以前自己開舖時間自由~ 咪可以去旅行LAW 不過依家轉左打工啦~ 向旅行社做會計 我一年得7日假咖咋...不過有時多野做補返兩三天假咁羅... 公司新年返初九所以咪去旅行LAW (扣四日假咖) 我都無咩假咖...不過為左去旅行搵都搵D假出來

    回覆刪除