DAY4A尼拉長灘島晒燶hea爆之三人行-08年8月31日馬

今日第四日啦~ 食過三個早餐~ 今日一人叫一個三個我都食過了!

我都忘記了我地向酒店做咩咁耐~ 12點幾太陽最晒既時侯先出動~
不過水位仲未退~ 我地就間水行!
禁日出海貨不對板之後我地都係乖乖地留向沙灘玩啦~ 起碼風平浪靜先!
打埋岸都有D水花呀~
D椰子樹太高啦!
椰子樹都好想游水~
今日我地叻啦~  問酒店羅沙灘毛巾~  包實個人!
我晒到傷晒成個呀婆咁周身痛!
一直向前行都係咁既景色~ 正呀!
D水清到呢! D魚毛仔比浪仲上岸~
我地去左間有沙灘椅既餐廳到~
叫左杯青芒果沙冰~ PHP117
GOOD! 剛剛遮住太陽~ 禁日先覺得自己塊面完全無黑到...但D手手腳腳又黑晒
好想唔查防晒晒黑埋塊面...但K小姐話好易有雀班...最後都係查左...但晒唔黑!
訓左向到一陣就聽到D韓文啦~ 見到一對韓國人同狗狗玩水~
我就羅住相機沖左出去啦~ 哈哈
岸邊比較多草~ 今日好快就見到魚仔啦
天氣又係十分十分之好!
見到我地坐過既兩架帆船!!
佢地玩得好開心呀
由於水淺行到好遠都唔係好深咖咋~ 不過我發現到有好多魚呀!
K小姐好叻準備定麵包引佢地埋來!
K小姐捐軀~ 出鏡~ 哈哈 好多魚向我地附近到游來游去!
水面上影都好清楚見到佢地!
返到上岸晒到訓左一陣又去玩多陣水就三點幾走~ 去D-MALL
首先影左日頭時既摩天輪先~ 佢真係日頭靚過夜晚~
日頭既 D-MALL 唔係好多人!
見唔到個間條毛巾小姐~ 我地三個就係咁樣行來行去~ 哈哈
今晚打算去食海鮮~ 所以我地就去食個 PENCAKE算啦~ PHP120
食完KF小姐就返酒店沖亮洗頭
我自己一個又去游下水~ 返到去佢地OK晒就叫KF小姐出去先! 一陣去搵佢地!

1 則留言:

  1. annann13310/4/09 19:57

    好靚的風景!你真愛旅行!我也喜歡!

    回覆刪除