DAY5A 馬尼拉長灘島晒燶hea爆之三人行-08年9月1日

又到每天早餐啦~ 今日都係食pancake啦~ 幾好食~ 又大塊!

今日我地就去行去 BRACH 1 既最頭! 不過水位實在太高我地要行馬路去!
D水位太高~ 水質有D濁呀~
遠離 WILLY'S ROCK 了~ 可以向沙灘行啦~
水中燈~ 唔知依家開燈著唔著既呢?
今晚可能有人擺酒喔~ 放得好靚~
某酒店沙灘椅無人既!
唔~ 五星...我地無錢住~
行到去 FRIDAY RESORT 出面啦~ 有個排球網!
時間仲早~ 無咩人我地就去個木頭 FRIDAYS 到影下相先!
好似好舒服咁!
開始有太陽啦~ 呢到D水比剛剛清好多!
今日D太陽周圍走~ 都好既! 我都燶晒啦~ 唔駛晒點晒咖啦!
古惑的太陽光~
向水撈到個水草物體~ 向水入面靚D~ 飛下飛下咁!
我地搵左個有野遮既地方向到推沙羅! 時間真係多!
我切左個 Q! 字呀~ 唔會睇唔出呱...
見到我燶晒嗎??? 我咁大個都未試過晒到咁燶! 個搏頭晒到超痛!
由於唔識整其他野...都係整自己個名合照一張啦~
我地好環保~ 個名影完可以改咖~ WAKAKA
我地有個住場菲律賓小孩負責改字~ 就係K小姐啦~
佢比人起碼問左幾次係唔係菲律賓人! WAKAKA
長灘島D沙真係幼到好似麵粉~ 濕左水好似泥漿咁~勁!
 
 我個腳印呀~
呢位迷人既背影係 F小姐~ 佢太喜愛照太陽全身都黑咖!

玩完沙大家都有D餓就去 FRIDAYS 問下點樣先可以訓佢地既沙灘椅~
先要比PHP1500做按金就可以啦~ 個 PHP1500 係用來食野飲野~
見佢D野食都唔算好貴~ PHP1500都食到三樣以上~
好啦~ 入去食啦! 揀左對正FRIDAYS個位先!
五星酒店來講~ 佢D野食真係唔貴~ 仲好好食!
燒蔬菜貝殼意粉~ 好似外國咁有埋包~ 個包好熱咖~ 即時有烤過~
蔬菜有好多茄子~ 我好LIKE啦~ D貝殼粉唔會煮都好淋~
再來最簡單夏威夷 PIZZA~ 正呀! 夠晒熱夠晒脆~ 掂呀!
擔心唔夠食仲叫多個海鮮螺絲粉~ 白汁夠濃我鐘意!
入面D魚十分之多好多料真係好唔錯~
食飽飽後大家都有D熱有D口渴好想飲杯沙冰~
點不知呢到既 DRINK係十分貴...可以同野食差不多...所以無飲~
我就好偉大來回十幾廿分鐘去左買沙冰比大家飲羅! PHP860
來回行完十個熱啦~ 即時入水涼下先! 見到D水都涼晒啦!
今日呢方邊好寧靜~ 無咩人咖! 魚仔都唔係好多!
不過見到一條超大既魚...真係十分大條...可惜我無魚網...唔係一定捉左佢!
成條,石班咁大~ 向我同 K小姐隔離游來游去!
來到呢邊終於見到一堆堆呢D啦~ 佢地係沙來咖...
但唔知點解變左有D不雅既形狀~ 向出D既海就有好幾埋啦~
呢面人煙稀少~ 魚都少D~
方圓幾百米都可能無人向水~
向水既節目就係浮下浮下搵魚魚羅~ 浸向水入面唔走咖 我同K小姐!

2 則留言:

  1. Anonymous2/5/09 20:23

    幾時寫好 "第五天 下" ?
    8月頭我會同太太及兩個女兒一起去8日.
    有甚麼建議?
    [版主回覆05/07/2009 10:09:00]寫好啦~ 你住where 呀? 要豪定要慳呀? 我諗我同我d朋友都算慳~ 只係食同 HEAS

    回覆刪除
  2. Anonymous2/5/09 20:29

    兩個女分別6及7歲大

    回覆刪除