DAY2 九州親子溫泉之旅-09年1月26日

今日起身仍是落雨天~ 太宰府同柳村就去唔成啦~ 今日就變SHOPPING日先!
九點幾就到樓下餐廳食早餐~ 都係比較簡單既野食~

麵包就有好幾款~ 不過都係脆卜卜多士最好食!
今日首先最緊要就係去三越個長途巴士站到出車票先!
明天就會開始巴士之旅去別府、黑川溫泉啦~
出埋飛行下行下就去左 岩田屋本館 搵 MERCIBEAUCOUP
見幾靚影下...
向岩田屋本館好快手就買左個背朗個一個環保袋~
之後就去下一個目的地 MARINOO CITY
先買任搭地鐵車票先~ ¥600 來回兩程都要¥580 任搭抵D!
今次住向天神就比較方便~ 周圍都係地鐵站入口!
先頭向 岩田屋本館買既背朗~
好快就到左姪浜駅
左手面出口就係巴士站~ 最多人等巴士個到就係咖啦!
見到佢就無出錯啦
向人手閘口側邊會有張 BUS COUPON 記住羅呀~ 搭車每位平¥50咖~
大概15分鐘車程就去到啦~ 一落車就見到好大個教堂~ 可惜天黑黑咁!
去左幾次日本第一次去 OUTLET...
向入面~ 無印係我既首選~ 其他間間行下~ 等肚餓啦~
上網 CHECK見到佢有 ポムの樹 就PLAN 左一定要食啦!
 4月時每次見到佢我都食飽左...今次終於去左 ポムの樹 食蛋包飯啦~
佢蛋包飯有好多 SIZE 咖! 先頭怕 SS SIZE太細~ 叫左兩個都係 S SIZE
先來 茄子蘑姑蛋包飯~ 呢個我好鐘意~ 好開胃~ 蛋仲好滑~
呀媽覺得好厲害煎完仲可以咁滑
漢堡扒牛肉汁蛋包飯 呢個就比較 [流]
食完蛋包飯好飽哦~ 兩個加埋 ¥2320
OUTLET 入面有兩個犘天輪~ 其中一個!
呢到比較易去都唔少日本人來行下~
仲有個~
由於個天全日都係同一隻色...我地以為自己行左好耐...
點知都只不過行左兩個幾鐘~ 就坐向商場抖下去下洗手間先~
天神岩田屋本館到買左個 mercibeaucoup 環保袋~
等呀媽途中~ 好多小朋友野賣!
由於唔係太多野睇岩都係行多...
下午五點鐘我地就走啦~ 不過搭錯車...直接搭巴士返左天神...¥360
浪費左張一日地鐵車票~ 搭巴士搖下搖下就訓左~ 訓甦已經到天神落車啦!
一落車就有超市就去左行下買左日本牛奶比呀媽試下~ 奶味比香港D重好多~  甜咖~¥208
左面個魚仔今朝向某超市買¥700~ 我地係就咁食左! 見到第二度平好多...
行完就返酒店休息下啦~行街都唔係太適合我地~ 太累了!
休息夠就出街搵食啦! 因為落雨關係我地都無打算去搵屋台食啦~
我地去左今朝見到幾多人排隊既迴轉壽司店~ 排左十分鐘先有位~
忘記羅想食壽司既名出來...因為我唔食WASABI係比較麻煩...
呀媽食既TORO
叫左走WASABI既生蝦~ 都好大隻
OK既海膽~ 但未只於十分十分鮮味
赤貝都好新鮮
仲有呢個厚切鰻魚~
媽咪仲有食左碟帶子既...不過有wasabi 我無食就無影~
呢個係全蟹肉~ 唔係蟹柳~ 食左兩碟~ 因為無WASABI呀嘛~ 哈
唔係太餓少少地食左8碟 ¥2760 質數係OK啦~
之後就去超市行下啦~行完返酒店啦!
黑色蕃茄...唔平咖...
今日第二日既戰利品~
只不過 千幾 YEN 都包得幾靚~
未來三日都唔會向天神要執好要用既野明天出發!

7 則留言:

  1. 嘩, 好正呀啲壽司!

    回覆刪除
  2. 小肥羊6/4/09 12:27

    系唔系唐戶的壽司新鮮d, 你可唔可以寫快d, 等到脛都長埋, 黑川你住邊間旅館? 冬天去九州好唔好玩? 會唔會無咩睇
    [版主回覆04/06/2009 15:03:00]唐戶的壽司新鮮d~ 我三月四月真係好忙咖...好多野做...有寫已經好好咖啦! 我聽日飛啦~ 緊加寫唔到~ 88 復活節快樂

    回覆刪除
  3. 我遲d都會去九州,想問下你:
    你第1日住邊間酒店啊?
    個outlet叫咩名??
    個環保袋幾$啊?? (好想睇下!!)
    個背朗幾特別啊!!香港少見!

    回覆刪除
  4. 好正呀 好正呀 你個blog真係好正呀 真係咪講笑,你個blog寫成書一定超好睇 又有好玩又有好食 又有平又有貴 又有人情味 無得頂呀,我本身睇到一半全部blog,林住睇埋佢先留言 點知真係忍唔住,真係想黎讚句你勁好睇先, 加油加油! 特別d美食,Good!
    [版主回覆04/16/2009 12:29:00]謝謝你~ 有人睇有人留言就係寫BLOG既動力~ THX

    回覆刪除
  5. 睇完你遍野又好想再向日本出發, 但遺憾的是我仲未儲夠錢....
    [版主回覆04/21/2009 11:01:00]一個人要儲兩個人既錢係要耐D咖啦... 一個人去影相就唔駛用好多錢既...今次全程我同呀媽一人一萬多DD...19日個次就貴D要兩萬但都算好平~ 但我就LIKE一早買左幾票旅費慢慢儲~ 無咁肉赤~ 嘿

    回覆刪除
  6. 小肥羊21/4/09 23:34

    19日用兩萬多算平啊, 我地一家3口去15日, 而加諗返轉頭都肉赤啊, 用左差不多9萬, 淨系機票都用左2萬幾
     
    你些時候再寫blog, 等你篇九州啊, 我在編行程, 快d寫啦
    [版主回覆04/22/2009 12:27:00]你幾時去呀? 2010新年先去唔駛咁快編啦~ 編唔切咪我同你編LAW! ~ WAKAKAKA

    回覆刪除