DAY3A 九州親子溫泉之旅-09年1月27日

今朝無落雨啦! 我地走你先唔落...頂呀!

呀媽一早就落樓下食早餐我就唔想食麵包就無去~
8 點鐘寄存好行李向酒店我地就出發去三越 天神巴士站啦~
今日都唔算好凍~ 5度
經過之前覺得好靚既樹! 左面係當日影既~ 右面係 9個月前影既
行去其實都好近~ 5分鐘就行到!
有扶手電梯上去咖!
我都係鐘意食飯團! 買左¥380
我地今日先坐巴士到別府 8.15 準時出發~
今次唔搭火車周圍走~ 揀左搭巴士~ 一來平二來可以去到d火車去唔到既地方
SUNQ PASS 北九州PASS 好抵咖~ ¥6000 就可以向三日內任搭巴士!
不過要留意向九州買要比正價 ¥8000 向九州以外買就有優惠係 ¥6000
巴士需時兩個幾三小時~ 可以慢慢睇風景食早餐啦!
巴士途中都會停站~ 車上仲有電子牌唔怕落錯車!
呢到係九重其中一個站~ 九重好出名係香菇 有個東菇亭~
天氣唔算好凍~ 高山就有積雪~
相入面好多屋個到應該係湯布院! 我地都會去~ 遲D啦!
溫泉眼呀~ 有煙咖~
好彩今日天氣都唔錯~ 唔駛再落雨!
呢間酒店好型 迷彩咖!
就到啦! 見到別府港啦!
我地向鐵輪口落車!
見到人地屋企種蘿蔔~ 真好!
一睇知佢有溫泉啦! 咁大煙! 
佢會不斷出好多好多煙!
經過蔬菜舖又影下啦!
好鮮色既胡蘿蔔~ 辣味
行緊去另一個巴士站!
D人向到浸足湯~
成個別府周圍都識出煙~ 厲害!
先行去鐵輪站打算羅左去黑川溫泉車票先!
點知位姐姐話唔係向到羅要去返剛落車對面上車就可以...咁...遲D先算啦!
先羅地圖去左八個地獄先~ 第一個就去最遠果兩個地獄先!
個車站到有隻貓貓厲害羅~ 好似睇電視咁識爬向人腳上!
點呀貓貓~ 我無野食咖!
搭 巴士去到第一站
用coupon 買左八地獄入場卷 ¥1800
wow 好熱呀~ 好多煙呀
少有既顏色
入面仲有個足湯~ 不過無浸~ 摸過d水都幾熱!
仲有隻鬼鬼~
行返入去仲有d 菇菇記念品~ 仲買左隻monchichi
行完就去左搭巴士走啦...點知上車個一下先知有個地獄向前面...oh 算啦走左!
上到車坐左三個站到覺得唔多對路...搭錯左方向...shit...
好彩落車後好快有車! 遊左個小車河又去返上車附近啦!
慢慢搵路去白池地獄
尋龍???
好怕呢d......
入去都係行個圈影下相咁就走得咖啦!
好想浸落去...不過我怕熟左~ wakaka
仲有D熱帶魚~ 食人魚都有呀...不過太黑無影到...
地獄都有印仔給...血池地獄無搵到 TIM...

3 則留言:

  1. 棵樹盛開時真係幾靚喎﹗
    個冬菇亭好得意呀~~

    回覆刪除
  2. 唔知 WHY 見到個冬菇亭..我忽然諗起 IQ博士呀  HAHAHA

    回覆刪除
  3. 陳c9 ゚¨゚*♡ m!nG28/2/13 10:27

    向九州以外買就有優惠係 ¥6000, 即是向日本其他地方買?
    [版主回覆02/28/2013 14:08:01]http://www.sunqpass.jp/traditional/pass/index.html
    ¥6000無左啦 佢有中文WEB SITE 你睇睇啦

    回覆刪除